Beantwoord

Ben ik gay?!

  • 30 July 2019
  • 8 reacties
  • 2138 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,

Ik ben net 15 geworden en merk de laatste tijd dat ik steeds vaker het erg fijn vind voelen als jongens aan me zitten en krijg dan soms zelfs een stijve.... ben ik dan gay?
icon

Beste antwoord door Anonymous 1 August 2019, 23:10

Bekijk origineel

8 reacties

Misschien ben je gewoon bi, ik herken t wel wat je zegt. Vak zelf gewoon op meisjes, maar voel me ook wél enigzins seksueel aangetrokken door jongens. Is verder niks mis mee hoor!! Gewoon beetje experimenteren en kijken wat je wel en niet fijn vindt.
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Ja maar ik ben nou heel erg in de war want ik heb wel eens met een meisje gezoend enzo en ik voel me tegelijkertijd ook erg aangetrokken naar jongens
Laat het rustig op je af komen. Je kan inderdaar bi zijn, maar dat je weleens met een meisje hebt gezoend betekend niet dat je perse hetero bent. Je kan ook bijv. 70 procent gay zijn en 30 procent hetero.
als je je alleen seksueel voelt aangetrokken tot jongens is de kans er dat je gay of bi bent inderdaat. maar heel veel jongens hebben dit door de puberteit en het kost bij sommige mensen gewoon even tijd om erachter te komen wat ze nou echt zijn
Hey,
Maybe ben je gay, bi, pan ofz maar dat hoeft niet perse. Heb weleens van een jongen gehoord dat hij een paar maanden twijfelde maar uiteindelijk erachter kwam dat hij hetero was.
Reputatie 2
Badge

jazeker misschien bee idk als je ook harde krijgt van chicks dan ben je bee 

 

kan ik denk persoonlijk dat je bisexueel bent maar geef het tijd

Hoeft niet maar het kan wel, heb je dat ook bij meisjes?

Reageer