Skip to main content
Vraag

Ben ik een verkrachter?

• October 23, 2025
  • 5 reacties
  • 1216 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben bijna 17 heb via Snapchat een jongen (15) ontmoet die mij wel aardig leek. En hij was het daadwerkelijk wel. We chatten heel veel en toen werd het ineens flirterig en intiem en uiteindelijk expliciet binnen één week.

Het begon met een bericht van hem dat hij een beetje stijf wordt wanneer iemand een knuffel geeft. En toen escaleerde het tot het showen van naaktfoto's van elkaar en dat we altijd praatten over hoe ik hem ga neuken (met condoom natuurlijk) en dat hij mij gaat zuigen en al die andere intieme interacties. Ook al vond ik het raar en vreemd, maar ook wel leuk op een manier. En ik had een idee om af te spreken en hij zei van ja tuurlijk waarom niet (hij bleek oprecht benieuwd en blij). Hij sprak bijna elke dag dat hij niet kon wachten en dat hij me nu wil zien en uiteindelijk hebben we afgesproken.

Ik arriveerde bij het treinstation en gaven elkaar een knuffel voor een paar seconden, maar die knuffel voelde wel koud en afstandelijk. Het had in het algemeen een hele rare sfeer en ik wist ook niet of hij het wel fijn vond. Hij praatte echt over alles wat hij in het leven ervaart/of heeft ervaren en ik was een klein beetje stil; ik denk namelijk heel vaak na of hij het écht wil en ik heb al moeite van het aflezen van emoties. Daarom vroeg ik een paar keer na of hij het wel fijn vond wat er gaat gebeuren.

Oké... We gingen diep het bos in en we praatten terwijl we op een hele kleine open plek arriveerde waar niemand ons ziet. En terwijl we kletsen, ik wachtte... Tot het moment waarvan één van ons het broek naar beneden hield. Uhm, ik begon eerst mijn riem af te doen en mijn broek naar beneden te doen en hij deed het ook een beetje. We gingen knuffelen met onze broek naar beneden en ik vroeg of ik zijn blote kont aan kon raken en hij zei ja natuurlijk, dus deed ik maar dat.

Waar ik me het meest zorgen maak is dat ik hem kort heb gevingerd zonder dat ik ter plekke toestemming heb gevraagd, maar hij zei wel van doe maar wat je wil met mij in één van zijn chats, in een hele opgewonden manier. Daarnaast zag ik dat hij nog ging aftrekken toen ik dat deed dus ik nam aan dat hij het wel fijn vond, maar ook weer niet want hij wa nogal stil in die intieme momenten.

En later toen ik thuis arriveerde zag ik dat ik geblokkeerd ben op Snapchat en WhatsApp. Dus ik dacht van wat heb ik nou weer gedaan? En toen realiseerde ik dat ik hem mogelijk heb verkracht door mijn vinger en toen raakte ik vanbinnen echt in paniek, dat ik hem trauma's heb gegeven. Ik kon echt moeilijk slapen, dat ik een pervert ben, dat hij misschien alles heeft geacteerd om mij niet te laten teleurstellen...

Hij vroeg ook of ik teleurgesteld ga worden als we niet neuken als we af zouden spreken, en ik zei van absoluut niet, ik wil je grenzen zoveel mogelijk respecteren en ik snap je volledig als je nee zegt op het seks hebben; maar toch heb ik gewoon een grens overschreden zonder dat het de bedoeling is.

Nu voel ik als een verkrachter. Elke seconde verdrink ik in schaamte, schuld en ik heb ook nachtmerries gekregen (bijv. een toen ik werd achtervolgd door politieagenten terwijl iedereen om me heen mij een viezerik en een verkrachter noemde). Ben ik een slecht persoon?

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 25, 2025

wettelijk kan ik vanwege laag aantal kennisgeen uitspraak over het wel of niet verkrachten doen. Waar ik wel op in kan gaan is het ethische, zelf merk ik ook dat als ik seks (niet aanvraag maar als onderwerp terwijl het niet over onszelf gaat) opbreng als onderwerp of wanneer dan ook dat er mogelijke problemen met zich meekomen vanwege dat je dan op je kwetsbaarst bent snap je? Ik zelf vindt dat in de context die jij hier gegeven bent je absoluut geen slecht persoon bent zo vraag je hem op al die keren na om toestemming terwijl die al lang gegeven is en ben je heel erg humble over alles (kan ff het NL woord er niet voor vinden) en vindt ik dus dat je geen slecht persoon bent :D.
Groet en heel veel sterkte van mij!

• October 25, 2025

Dat is geen verkrachting volgens mij. Hij wist op voorhand dat het niet alleen om te praten was maar ook voor seks. En hij zei “doe maar wat je wil” . En daar hebben jullie voordien  al veel over gestuurd dus het komt niet als een verrassing. Mss had hij het zich allemaal anders voorgesteld, dat het een beetje meer romantisch zou zzijn (bijv. rustig samen in bed of bank bij iemand thuis in plaats van in een bos waar het dan toch nog extra spannend is omdat de kans bestaat dat iemand je betrapt) Op snap heeft hij mss een grote geile mond maar als het eropaankomt is hij zenuwachtig. Het zal voor hem (en jij ook?) mss de eerste keer zijn .

Andere mogelijkheid dat hij je blokt is helaas omdat jij of de situatie hem niet helemaal liggen, want chat op snap is toch wel heel anders dan in het “echt” als je de persoon dan ontmoet. Mss ben je zijn type niet of het kan ook dat hij in de chat erg geil word maar als het dan irl is dat hij niks durft of andere dingen verwacht, mss wil hij eigenlijk een vriend en niet meteen seks. 

Ik zou ff afwachten. 

Maar je bent zeker geen slecht persoon en het is geen verkrachting

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 25, 2025

Ik snap dat je je super rot voelt nu, maar je bent echt geen slecht mens alleen omdat je spijt hebt van wat er gebeurd is. Je wilde hem geen pijn doen, dat merk je aan hoe je erover praat. Misschien is het wel goed om met iemand te praten die je vertrouwt

xx liefs Wolf 🐺

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 25, 2025

Als je hem tegen zijn wil hebt gevingerd, heb je hem verkracht.  Hoe vaak hij voordien al zei dat hij alles wilde doen maakt niets uit: hij kon steeds van gedachte veranderen en dat moest jij respecteren.  Ik lees in je tekst echter niet dat hij zei dat hij het niet wilde en zich verzette, dus misschien was het voor jou niet duidelijk dat hij liever geen vinger in zijn anus had.  Of misschien wilde hij het wél maar viel het tegen.
Ik denk niet dat jij een slecht mens bent.  Je hebt hem niet opzettelijk tegen zijn wil aangeraakt en nu maak je je zorgen over hem en mogelijke trauma’s.  Een slecht mens zou dat niet doen.

Maar misschien in de toekomst niet meer van die rare afspraakjes maken in een bos en de ander een beetje beter leren kennen voordat je hem intiem gaat aanraken.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • October 25, 2025

Nee geen verkrachter maar pas er wel mee op want jij bent bijna 18 en hij nog niet dan kan het helemaal verkeerd zijn