Skip to main content
Vraag

ben ik een pedo

• August 21, 2025
  • 9 reacties
  • 1338 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik heb een vraagje over iets.

ik heb een meisje op mijn sportclub die ik best lekker vind maar nu is het probleem dus dat ik 15 ben en zei 10 

wat moet ik doen en ben ik een pedo?

9 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 21, 2025

Hoi ​@Jongeanoniem.nl 

ik zou niet gelijk zeggen dat je een pedo bent maar ik zou je aanraden om niets te doen met haar want anders ben je wel een pedo.

ik hoop dat je hier iets aan hebt groetjes 

celanoniem❤️

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 22, 2025

Niets mee doen, ze is nog een kindje.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • August 22, 2025

Je bent nog geen pedo omdat je een keer een zo'n jong meisje aantrekkelijk vindt. Maar verder dan leuk en aantrekkelijk vinden, mag je absoluut niet gaan!!! Ze is pas 10, echt nog maar een en kind!!!

Als je andere zo jonge meisjes sexueel aantrekkelijk blijft vinden, doe dan hetzelfde, maar wel onopvallend en van op afstand, zonder hen ongemakkelijke gevoelens te geven of zelfs dat deze meisjes zich bedreigd en gestalkt gaan voelen etc. Dat is voor hen verschrikkelijk en de reactie van anderen kan voor jou heel gevaarlijk gaan worden.

Je mag pedofiele gevoelens hebben, daar kun je niets aan doen. Maar toch sexuele dingen uitvoeren maakt jou tot een pedo sexueel en dan ben je strafbaar!!! De reacties van anderen worden dan ook zeker heel erg gevaarlijk voor je!!! Als je er niet uitkomt met deze gevoelens zoek dan begeleiding van een psycholoog!!!!!

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 22, 2025

Ik weet niet of je gelijk een pedo bent, maar tis niet helemaal gezond. Je zou beter kunnen gaan zoeken naar mensen van je eigen leeftijd.

xx liefs Wolf 🐺

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 22, 2025

Gewoon laten lopen en niks mee doen. 

Pas als je er wat mee gaat doen ben je er een .

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 22, 2025

Zolang je niks doet met haar ben je geen pedo. Doe er dus gewoon niks mee.

dxrian_
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 22, 2025

Goedenmiddag ​@Jongeanoniem.nl!

Je bent niet een pedofiel omdat je iemand jonger aantrekkelijk vindt, zolang je niets seksueels doet of probeert te doen. Het is normaal dat je nieuwsgierig bent, maar het is belangrijk om duidelijke grenzen te houden en te wachten tot iemand oud genoeg is om toestemming te kunnen geven. 

Mijn persoonlijk advies: focus op leeftijdsgenoten, hobbys en sport, dat helpt je gedachten op een veilige manier te verleggen.

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 22, 2025

Hey hey

Ik zal er niks mee doen en haar gewoon met rust laten want zoals iedereen zegt ze is nog een kind

Anomaly777
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 6, 2025

“ik heb een meisje op mijn sportclub die ik best lekker vind maar nu is het probleem dus dat ik 15 ben en zei 10 “

“die ik best lekker vind”

WTF!!!

Deel van de reactie verwijderd vanwege regel 2, kind is 10 jaar, ook al ben je 15.

Of zitten je hersenen in je balzak.

Als je 15 bent kun je je toch wel indenken dat zoiets verkeerd is, Deel van de reactie verwijderd vanwege regel 2. Ga respectvol met elkaar om.

En ga nu niet zeggen, ja maar hij is pas 15 jaar, deel van de reactie verwijderd vanwege regel 2, man, man .

De  reactie is aangepast vanwege regel 2. Ga respectvol met elkaar om.