Vraag

ben ik de enige die (nog) niet geïnteresseerd is in seks!?

  • 28 October 2020
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

hoi iedereen die dit leest,

ik ben al op een leeftijd waar de meeste mensen al seksuele gevoelens hebben (gehad).  Zelf heb ik zulke gevoelens voor niemand gehad. ik heb wel romantische gevoelens voor iemand en heb ook een relatie met haar (liefste en knapste meisje ter wereld!) en ik houd zielsveel van haar.  ik ben ook transgender (ik weet niet zeker of ik non-binair, genderfluïde , demi-jongen of iets dergelijks ben maar ik identificeer niet als mijn geboorte geslacht)  en ik voel ook genderdysforie  en daarom wil ik ook later een (of meerdere) operatie(s) om mijn lichaam aan te passen. heeft het misschien met dit te maken? of komt het gewoon door mijn leeftijd ofzo?
zelf denk ik dat ik aseksueel en ik weet al zeker dat ik bi-romantisch ben.
wat denken jullie?


1 reactie

Zo klinkt dat idd als aseksueel. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik zou het er in ieder geval met je vriendin erover hebben. Het is mógelijk dat die gevoelens later nog komen, maar als dat niet komt is dat ook helemaal prima. Ik weet ook niet hoe oud je bent?

Probeer het erover te hebben en verder laten zitten. Als die gevoelens komen, is het oke. Als ze niet komen, is dat ook oke!

Groetjes Noa🤗

Reageer