Skip to main content
Vraag

Ben ik de enige?

• February 10, 2026
  • 9 reacties
  • 461 Bekeken

iCecOfFeelOVeR
Forum|alt.badge.img

Ben ik echt de enige die nog nooit seks heeft gehad, heeft gebeft/gepijpt, heeft gebekt/getongt/gezoent?  het lijkt alsof iedereen hier op het forum dat al wel heeft gedaan. Of is dat niet zo?

9 reacties

Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • February 10, 2026

Nee, natuurlijk ben je niet de enige. Het forum zit vreemd genoeg vol met mensen die beweren alles al gedaan te hebben. 

Ik ben dat iig niet. Ik moet er niet aan denken. Het mag wmb nog heel lang zo blijven ook. 

Liefs Yusa 😘

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Ik weet niet hoe oud je bent maar eigenlijk maakt dat niks uit. Ik ben 16 en zit in het 1e van het MBO. Mijn laatste relatie was toen ik in groep 8 zat (5 jaar geleden) dat was met iemand uit groep 6 en daar gebeurde naast knuffelen ook niets bijzonders. Wat wel is gebeurd met andere meiden maar telt niet mee: op de lippen kusjes geven in een speelgoedtreintje (groep 2-3), samen plassen op 1 wc (groep 3-4), doktertje spelen in haar achtertuin zelfde meisje als hiervoor (groep 3-4)wel betrapt door haar vader. Dit was meer spelen dus, die tel ik dan ook niet mee op dit forum in bijv. Vragenlijsten. Ik snap er ook niks van dat iedereen 'schijnbaar' die ervaring al heeft.

Dat was het wel gr. Ikweetgeennaampje123

Btw. Dit is mijn 100e reactie op dit forum!🥳

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 10, 2026

Hey, Nee hoor, ik heb ook nog geen seksuele ervaringen met mn meisje of sowieso niet. Wel zoenen en knuffelen en liefkozen. Maar nog niks "down under".  Dat komt ooit wel;)

Liefs Tover xxx 

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 10, 2026

Er word wel eens (lees: best vaak) gelogen, verzonnen en uitgedaagd. Dus je bent niet de enige. 

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 10, 2026

Dat is echt niet waar, ik ben ook nog hartstikke maagd, en dat is supernormaal, zelfs als je al achttien bent ofzo.

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • February 11, 2026

Hoi hoi, het ligt gewoon heel erg aan de situatie waar iemand in leeft. Sommige mensen hebben vrienden die het graag willen doen of experimenteren, anderen niet. Dat is heel normaal. Iedereen op zijn tijd. En bovendien, heel veel mensen hier willen aandacht denk ik en bedenken het denk ik. Het zijn dezelfde mensen die zeggen 'ik ben 13 en mijn lul is 20 cm lang is dat groot?' 

Groetjes Lupus 

NightShadow

Veel is overdreven hier denk ik. Ik heb zelf nog nooit seks gehad, ook niet met mezelf ofzo. Nog nooit gezoend of gekust. En dat wil ik nog lang zo houden. dus dat is niet raar. 

ikBenEenAlien
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 12, 2026

Ik heb ook nog nooit gekust, je bent zeker niet alleen!

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

hoi, ik ben 13 en ik heb niet intresse in dat soort dingen en ook niet in relaties …
zelf vind ik het gewoon normaal