Vraag

Ben ik bisexueel of lesbisch?

  • 9 August 2021
  • 3 reacties
  • 219 Bekeken

Badge

Hallo ik ben een meisje van13 jaar. Ik ben in de afgelopen 2 jaar erachter gekomen dat ik gevoelens heb voor meisjes. Maar ik weet nu niet of ik bisexueel ben of lesbisch of iets anders maar ik heb me eigenlijk alleen geinteresseerd in deze 2. Ik vind het heel moeilijk om mijzelf te labelen op dit moment. Ik wil graag uit de kast komen maar als ik niet weet wie of wat ik ben kan ik het ook moeilijk zeggen. ik voel mij heel erg aangetrokken tot meisjes. meer dan tot jongens. Ik heb wel eens wat jongens leuk gevonden maar dat is toch anders dan meisjes leuk vinden dat voelt meer echt en intenser. Ik ben fan van een paar boybands, ik voel me best wel aangetrokken tot de bandleden lol. Maar ik weet niet of dit me dan gelijk bisexueel maakt. Echt zoenen enzo en seks hebben met meisjes zie ik wel zitten (in de toekomst natuurlijk ik ben nu veel te jong voor seks) Maar echt seks hebben met jongens niet. Ik vind sommige jongens heel knap en best wel sexy maar ik kan mezelf echt niet voorstellen in een relatie met een jongen, misschien met een paar wel. maar ben ik nu lesbisch of bisexueel? 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @l_isan.ne 

Je hoeft het nog helemaal niet te weten. Je komt er uiteindelijk wel achter. Dan merk je vanzelf wel op wie je verliefd wordt. Tijdens de puberteit verandert dit nog vaak en weten mensen het vaak nog niet zeker.

Ik zou gewoon uitkomen zoals het is. Dat je het nog niet helemaal weet. Je hoeft helemaal niet onder een bepaald label te vallen.

Groetjes NV

Hey!

In 2012 vond ik voor de eerste keer een meisje leuk. Ik vond dat raar en stopte dat gevoel weg. Paar weken geleden had ik weer hetzelfde gevoel en wist het zeker. Ik was bi. Ik vond jongens en meisjes leuk.

Oke,

Het is nooit 50/50. Sommige bi mensen hebben een voorkeur. Ik ook, ik heb een voorkeur voor mannen. Ik vind vrouwen leuk en aantrekkelijk maar ik zie me niet trouwen met een vrouw of een serieuze/lange relatie hebben. Anderen hebben bijvoorbeeld een voorkeur voor vrouwen (misschien heb jij dat wel!) en sommige hebben gewoon geen voorkeur! Het kan allemaal lol. Ik twijfelde hier ook over want ik vond ze allebij leuk maar zag mezelf gewoon niet met een vrouw trouwen en 'andere' dingen doen.

 

Ik hoop dat dit heeft geholpen!:) 

-you don't know me dude

 

Je kunt hier ook informatie over opzoeken! LET OP:dat het van een betrouwbare website is en niet van zo'n sketchy website is en je seksualiteit kan veranderen over tijd! 

Badge

Reactie verwijderd door De Kindertelefoon vanwege gebande gebruiker.

 

Reageer