Vraag

ben ik bi of hetero?

  • 21 December 2021
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

Badge

Ik twijfel al (misschien zelfs meer dan) een jaar over mijn seksuele geaardheid. Ik denk namelijk dat er kans is dat ik biseksueel ben. Ik heb nog nooit een meisje leuk gevonden. Wel een jongen. Maar ik heb het gevoel dat ik me op dezelfde manier aangetrokken voel tot meisjes als jongens. En dit wordt steeds groter. Ik zie mezelf in een relatie met meisjes en jongens. Ook vind ik de meeste meisjes van mijn leeftijd knapper dan jongens en ik kijk meer naar meisjes. Toch weet ik niet helemaal zeker of ik ook verliefd kan worden op meisjes. Veel mensen zeggen dat het niet belangrijk is om dit te weten, maar het zal toch fijn zijn omdat ik er soms lang over wakker lig en het zou fijn zijn om het eindelijk zeker te weten. Ook hoor ik vaak mensen zeggen dat iemand die uit de kast is gekomen als bi het voor aandacht doe. Ik ben ook bang dat ik het voor aandacht doe. Wat denken jullie?


2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

IK denk dat het niet belangrijk is om precies de naam te weten van wat je bent zoals bi of hetero. ik denk dat je gewoon leuk kan vinden wie je leuk vind en dat niemand perse hoeft te weten of je bi of hetero bent enzo. 

 

als je het echt wil vertellen kun je dit verhaal misschien aan je vriendinnen vertellen en misschien kunnen zij je helpen.

Ik ben het helemaal met @Anoniem200678 eens. Je hoeft jezelf niet per se in een hokje te plaatsen, zeker als je nog twijfelt. Laat het gewoon lekker gebeuren en wacht af wat er op je pad komt. Mocht er nou een meisje zijn die je leuk vindt, dan weet je het. Zo niet, dan blijft het alsnog gewoon een mogelijkheid. Je hoeft het niet per se uit te sluiten of te bevestigen als je het niet zeker weet.

Reageer