Vraag

Ben ik bi?

  • 27 June 2020
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik heb een vraag over seksualiteit. 

 

Ik denk dat ik bi ben omdat ik jongens én meisjes knap vind. 

Maar ik denk niet dat ik ooit seks met een meisje zou (willen) hebben.

Ik heb ook gehoord dat je ook bi-curious kunt zijn, maar ik weet niet precies wat dat betekent. 

Ik wil graag binnenkort uit de kast komen, maar dan zou het natuurlijk wel handig zijn als ik zeker weet wat ik ben. 

Hopelijk kan iemand mij helpen. 

Groetjes, Louis. 


2 reacties

Hey hallo

Bi-curious betekent vgm dat je seks zou hebben met het geslacht waar je niet op zou vallen. Dat een hetero persoon bv seks heeft met iemand van hetzelfde geslacht.

Dat je jongens en meiden knap vindt betekent niet automatisch dat je bi bent denk ik. Ik ben voor zover ik weet hetero en ben een jongen. Ik ken ook mensen waarvan ik best met uiterlijk zou willen wisselen, dat maakt me niet persé homo denk ik. 

Ik denk dat biseksueel zijn eerder gemakken heeft met welk geslacht je een relatie hebt. Al weet ik dit ook helemaal niet zeker.

Hoop dat je er wat aan heb!

Groetjs!

Hoi Louis, 

 

Als ik het goed begrijp kan je mannen en vrouwen knap vinden alleen zie je jezelf geen seks hebben met een vrouw.

 

nou ik ben een jongen (hetero) en ik kan ook jongens gewoon knap vinden alleen niet in seksueel gebied gewoon van oh mooie jongen. Dus ik zou als ik jou was goed kijken aan welk geslacht de meeste aantrekkingskracht voelt en op welk geslacht je verliefd zou kunnen worden ( kan ook natuurlijk allebei)


groetjes Jelle

Reageer