Skip to main content
Vraag

ben ik aangerand?

• February 18, 2026
  • 1 reactie
  • 332 Bekeken

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+2

Hey er is gister avond iets gebeurt maar ik wil het graag labelen omdat ik het dan makkelijker kan plaatsen. 

Dit gebeurde er:

Ik was in de stad met 3 vriendinnen en een man staarde naar ons. toen kwam hij op ons af en ging hij praten het was best onschuldig hij vroeg onze leeftijd en we vertelde het dus hij kwam erachter dat we nog minderjarig zijn zei hij dat hij 35 was en liep hij weg en wij moesten lachen maar toen kwam hij terug met drank voor ons maar het was nog best onschuldig leek geen slechte intentie maar toen begon hij handen aan te raken en te kussen en vroeg hij allemaal of hij "mocht flirten" wij zeiden nee en probeerde weg te gaan maar hij bleef achter ons aan gaan toen waren 2 van mijn vriendinnen weg en zei hij tegen me dat hij iets wou laten zien en dat mijn vriendin irritant is en er niet bij mocht zijn ik zeg hoezo hij zegt die wordt jaloers op wat ik met je ga doen ik zeg wat en hij probeerde me te bekken ik snelwandelde weg maar hij bleef maar achter me aangaan heel de tijd als ik weg wou stond hij weer bij me hij had het over seks in een steegje enzo dus ik had een vriend van me in mijn broekzak gebeld en hoopte dat hij op zou nemen binnen 20 seconde zag ik dat hij had opgenomen dus zette ik hem op luidspreker zodat die man hoorde dat ik met een man belde waardoor hij me even liet weggaan en ik niet meer terug gekomen ben. 

Wat was dit want ik voel me alsof ik me aanstel want er is geen verkrachtig geweest en geen hele intieme aanraking maar wel aanraking, ongemakkelijkheid en ik ben minderjarig hij is 35

1 reactie

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • February 18, 2026

Dit is absoluut niet oké! Aanranding is betasten van iemand tegen hun wil, verkrachting is het lichaam binnendringen met een vinger, penis of ander voorwerp.

Het is overduidelijk tegen je wil geweest. 

Ik hoop dat ze daar bewakingscamera's hebben, dan staat het er mooi op. 

Je kan aangifte doen bij de politie. Ik weet ook niet hoe oud je bent: seksuele handelingen met iemand onder de 16 jaar zijn ook strafbaar, zelfs als je hebt ingestemd. Ik snap dat het spannend is om dat te doen, dus ik raad aan eerst met je ouders in gesprek te gaan, of met een vertrouwenspersoon. Je kan ook nog bellen of chatten met de Kindertelefoon. 

Knuffel en liefs, Yusa 😘