Vraag

ben bang om mezelf af te trekken


Badge +1

Alvast bedankt dat je de moeite neemt om dit te lezen!

hey,

Zelf zou ik mezelf een keer willen aftrekken. Maar elke keer durf ik maar de voorhuid niet verder dan de helft over de eikel te trekken en een beetje te wrijven/kietelen.  Ik ben 13 en vraag me af of dit dan ook niet te jong is. Zelf ben ik zover ik weet nog nooit klaar gekomen. Hebben jullie nog tips zodat ik misschien wel een x klaar kan komen en dus de voorhuis over mijn gehele eikel trekken.

Mvg


12 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Nou ja durf je het niet of lukt het je niet je kan het roberen en bij sommige lukt het niet dan moet je even naar de dokter of bij heel veel lukt het wel en is het gwn het feit can de eerste keer proberen

Badge +1

Ik vind het gewoon een vies idee, ik denk dat het wel lukt

Badge +1

Maar heb er wel behoefte aan

Badge

Te jong ben je sws niet want ik begon op mn 11de al

Reputatie 2
Badge +3

True ik ook

Heey,

Als je er nog niet helemaal aan toe bent is dat geen probleem. Waarschijnlijk ontstaat de behoefte wel steeds meer, mede door leeftijd en hormonen. Je kunt het gewoon rustig opbouwen en wat uitproberen en ontdekken. Je zult dan vanzelf wel uitvinden wat je wel/niet fijn vind.

Groetjes,
Simply Me

Badge +1

Thanks

Reputatie 4
Badge +3

Je hoeft het niet te doen,maar je hoeft er niet bang voortezijn om het te doen. Maar mechin is het beter om tewachten tot dat je er klaar voor bent,?

Reputatie 7
Badge +19

Als jij er behoefte aan hebt kan je het gewoon doen. In principe is er niks vies aan, het is tenslotte ook gewoon je eigen lichaam. Als je het niet wil hoeft het natuurlijk niet. Gewoon als jij het wil. Er zijn genoeg jongen die dit doen op 13 jarige leeftijd dus daar is ook niks geks aan.

Badge +1

Thanks allemaal

je bent zeker niet te jong hoor ik begon al heel wat vroeger, als je het een vies idee vind kan je het ook een keer onder de douche doen? ik vind dat altijd wel fijn dan kan ik alles meteen weer schoon spoelen :)

hopelijk heb je er wat aan

 

Badge +1

Toppie

Reageer