Vraag

ben aftrekken beetje zat


Reputatie 1
Badge

Hoi ik ben jongen (13) ik ben aftrekken zat weet iemand tips? (Ik gebruik als speekzel en ik doe all edgen)


14 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Je kan naar jezelf kijken tijdens het aftrekken bijvoorbeeld door voor de spiegel te gaan zitten, dan is je pik in de volle lengte en is hij een stuk groter dan dat je eigenlijk denkt als je er van boven naar kijkt

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Anoniemenzz788,

 

@Nick07 heeft gelijk, das wel opwindend en laatst spoot ik voor het eerst ook tegen de spiegel samen met mijn vriendje…..dat is voor herhaling vatbaar. Daarna wel ff die spiegel schoon maken natuurlijk, maar met z'n 2-en was dat zo gebeurd 😋

Je kunt, als je dat leuk lijkt het misschien ook met iemand anders doen, jongen of meisje, wat jij wil

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +9

Gewoon stoppen met aftrekken? Als ik zitten zat ben dan sta je toch op? Of begrijp ik het verkeerd?

Reputatie 7
Badge +17

Wat @benebird zegt. Je hoeft niet te rukken als je het niks aan vindt. Als ik een keer een dag geen zin heb doe ik het gewoon niet. 

Misschien ga je het weer leuker vinden als je het een tijdje niet hebt gedaan.

 

Reputatie 7
Badge +5

Doe het eens op een andere manier of op een andere plek. Ik lig nu helemaal in m’n blootje in de jacuzzi en als ik eruit kom ben ik nog wel even aan het na dampen e ik ga dan op het terras zitten lekker in de zon en ga me dan ook straks helemaal naakt aftrekken 

Reputatie 1
Badge

@tim16 nee ik bedoel niet echt dat ik het zat ben maar ik bedoel meer dat ik meer wil dan alleen aftrekken gwn enge tips ik d8 eerst dat ik wist wat edgen was maar ik heb het 20 minuten gedaan en het was lekkkkkerrrrr maar ik doe het ook niet als ik geen zin in heb hoor ik forceer me niet :)

Reputatie 7
Badge +17

Oh, ok. Ik dacht dat je het helemaal zat was. 😄 Edgen is idd echt lekker. het is mijn favoriete manier om te rukken.

Hier staan ook nog wat tips:

 

Moet je na gaan….. ik ben 17 en ben door jou topic voor het eerst in aanraking gekomen met de term “Edgen”. Ik heb echt zoveel gemist in mijn leven….

 

k ga t vnv wel n keertje proberen. Oja en een tip misschien nog. Probeer is alleen af te trekken met de eikel. gwn alleen net onder de eikel heen en weer.

Joejoe

Reputatie 3
Badge +3

Hallo

 

Misschien is de prostaat door anaal te vingeren ook wel een optie. Dit is op zich ongevaarlijk en kan een heerlijk gevoel bij de meeste mannen opkomen. Ik doe het zelf ook en maakt mastuberen veel beter. Let wel op doe dit wel voorzichtig en niet al te vaak.

Reputatie 2
Badge +1

Wat is edgen?

 

Reputatie 7
Badge +17

@Hutsmuts Edgen is het klaarkomen uitstellen. Je gaat dan rukken en als je voelt dat je bijna komt stop je. Je laat het gevoel wegzakken en gaat weer door. Dit herhaal je een paar keer (je kan hier zo lang mee doorgaan als je wilt).  Je komt dan veel lekkerder en harder klaar. Vaak ook met meer sperma.

Reputatie 2
Badge +1

@tim16 ahhh oke ja dat doe ik wel eens maar ik wist niet dat t een naam had.

Dankjuu

Reputatie 1
Badge

@Vraagverdiendeenantwoord ik ken dat wel thx voor de tip maaaar in mn kont vind ik beetje eng want ja

Reputatie 1
Badge

@justtalking ik denk nie dat je wat gemist hebt hoor voor een 13 jarige weet ik veel te veel meer dan mn 15 jarige broer enz

Reageer