Bekeken worden

  • 14 March 2019
  • 5 reacties
  • 840 Bekeken

Badge
Hi ik ben daniel 15 en ik vind het super geil om beken te worden weet iemand waar/hoe dit kan? (buiten in het openbaar naakt zijn vind ik ook super geil)

5 reacties

Badge
Het is illegaal om buiten naakt rond te lopen.
tekst deels verwijderd door de kindertelefoon ivm regel 4
Reputatie 2
Badge +1
Hoi Daniel!
Als je het fijn vind om naakt te lopen moet je naar een naturisten camping dat is een camping waar iedereen naakt loopt maar pas op je moet wel de regels lezen daar anders heb je zomaar de kans als je in contact komt met iemand dat zij aangifte tegen je doet dus kies wel de goede camping uit😉
Badge
Maar weten jullie dan ook hoe ik wel bekeken kan worden?
Reputatie 2
Badge +2
Waar je naakt kan zijn ga eens naar een familie sauna! Dan heb je ook alle leeftijden die bloot lopen. Daar je jong bent zullen veel wel naar je kroonjuwelen gaan kijken. Meestal uit nieuwsgierigheid hoever je in de puberteit ben.
Spreek uit ervaring ga vaker naar Wellness zwembaden.

Er zijn ook gezinnen waar thuis bloot gelopen wordt mijn ouders zijn naturisten bijvoorbeeld.

Doe je aan sport dan heb je mogelijkheden om naakt te zijn.
Bijvoorbeeld bij douchen of aan en uitkleden. Ik doe zelf aan boxen, voetbal, zwemmen en handballen. Al mijn trainers en ook jongens en mannen hebben me naakt gespot. Ik zit er niet mee heb ook een mooi Body dus mogen kijken en ik tonen ha ha..
Een naturistencamping is inderdaad een mogelijkheid, je kunt ook een naaktstrand proberen.
Je kunt mensen wel niet 'dwingen' naar jouw lichaam te kijken, soms zal dat gebeuren uit nieuwsgierigheid, soms zal niemand dat doen.
Als dit echt jouw enige doel is kun je het beste wachten tot je bv. geslachtsgemeenschap met iemand hebt.

Reageer