Vraag

Beide willen seks met elkaar maar heb geen contact

  • 5 November 2020
  • 4 reacties
  • 326 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo

Ik ben een jongen, 14 yr.

Ik hoorde van een vriendin van mij dat iemand waar ik vroeger veel mee om ging seks met mij zou willen. We kunnen met zn 2en overal over praten en ook vaak over seks (op de fiets naar school vooral). Ik heb de laatste tijd niet zo heel veel contact met haar maar fantaseer wel vaak over haar. Nu ik weet dat ze wel seks met mij zou willen wil ik dit ook graag maar weet niet hke ik haar kan benaderen! Kan iemand helpen?

 

Groet

SnipperEter


4 reacties

Hooi,

Heb je haar op social media? Misschien dat je haar via bijvoorbeeld snap of insta kan benaderen om erover te praten, zodat je zeker weet dat zij het ook wilt. 

Reputatie 1
Badge +1

Hooi,

Heb je haar op social media? Misschien dat je haar via bijvoorbeeld snap of insta kan benaderen om erover te praten, zodat je zeker weet dat zij het ook wilt. 

Ja ik heb haar op social media maar zou.ik dan eerst wat vaker gaan appen ipv gelijk over seks te beginnen?

Hooi,

Heb je haar op social media? Misschien dat je haar via bijvoorbeeld snap of insta kan benaderen om erover te praten, zodat je zeker weet dat zij het ook wilt. 

Ja ik heb haar op social media maar zou.ik dan eerst wat vaker gaan appen ipv gelijk over seks te beginnen?

Ja, dat moet je zeker niet doen, gelijk over het onderwerp seks praten hahaha. Begin rustig aan en probeer elke dag wel met haar een gesprek te voeren. Vanuit daar gaat alles vanzelf.

Succes

Begin gewoon met: Hey hoe gaat het? We hebben echt te lang niet meer gesproken en ga daarna gewoon rustig verder todat je op het onderwerp seks komt.

 

Reageer