Skip to main content

hey, ik heb de laatste tijd behoefte om met iemand online van mijn leeftijd over seks te praten weet iemand hoe ik dat kan doen??

Ik zat op een aantal chat sites voor jongerenchat  en ik schrok er van dat er heel vlug over seks gepraat word . Ik vind het leuk om is te doen . Maar het gebeurd zo veel en dan is het niet meer leuk   Maar als jij het leuk wind kan je naar zo een chat gaan

Ik snap die behoefte heel erg. Ik vind het altijd heel geil om over seks te praten, en ik krijg heel erg de behoeft om zoiets intiems met iemand te delen. Hoe oud ben je eigenlijk want in mijn ervaring bloeit dat gevoel heel erg op vanaf je 15e.

Ik was 12 doen ik voor het eerst op een chatsite ging chatte . En toen was het best schrikken als iemand die je niet kent over seks of zo ga chatte

Ik was 12 doen ik voor het eerst op een chatsite ging chatte . En toen was het best schrikken als iemand die je niet kent over seks of zo ga chatte

welke sites zijn er zoal

welke sites zijn er zoal

Ik weet niet of ik die hier mag laten weten

Reageer