Skip to main content
Vraag

Beffen vriendje

• March 31, 2026
  • 3 reacties
  • 420 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hi guyssss, daar ben ik weer.  Ik heb een verhaal en ik ben benieuwd of jullie tips hebben om het nog beter te laten gaan.  Nou vorige week ging ik dus met mijn bf afspreken. We waren bij hem thuis en niemand was thuis. We waren een film aan het kijken, ik weet niet meer hoe hij heet maar er was veel sex. Hij ging even naar de wc en ik bleef gwn zitten op m’n tellie enz. Toen hij terug kwam duwde hij mij op het bed en gingen we tongen. Daarna trok hij mijn shirt uit en zag hij aan mijn borsten. Hij pakte de vibrator van zijn zus en ging er eerst mee op mijn borsten. Toen deed hij mijn broek uit en trok hij me naar hem toe. We hebben toen eerst geknuffeld en daarna zag ik bij hem een hele stijve lul. Hij pakte de vibrator en hield hem tegen m’n clit. Daarna heeft hij me gebeft en dat vond ik super fijn. Volgende keer wil ik heel graag seks met hem en ja.  Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen en ja!!?? Doeiiii xx L

3 reacties

• Net nieuw
  • April 1, 2026

WAT

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • April 2, 2026

Dan moet je het hem gewoon vragen maar doe het wel veilig als je hem ook in je wil laten gaan.

Forum|alt.badge.img

Als jij het ook goed vind wat hij doet is het toch goet