Vraag

beffen na zoenen en pijpen

  • 22 December 2019
  • 6 reacties
  • 4532 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

gisteren waren ik en mn chick erg geil dus. ze ginf mij aftrekken en pijpen daarna ben ik in haar mond klaargekomen en dat heeft ze doorgeslikt (later heeft ze wat gedronken) en daarna hebben we getongd en toen heb ik haar gebeft ( maar heb wel mn mond gespoeld met beetje water)  kan ze hierdoor zwanger worden 

als de dingen tussen de kommas niet zijn gedaan kan ze dan wel /ook zwanger zijn. geworden


6 reacties

Hallo Annootje :)

Je kunt niet zwanger worden door beffen, die mogelijkheid bestaat alleen als je vaginaal seks hebt en dat is niet het geval in jou situatie. Je hoeft je dus geen zorgen te maken of ze zwanger is. Het ergste wat er kan gebeuren is een soa.

-Dr8gon99

ts hier

ook niet als je daarna met je vinger speeksel mee maar binnen neemt?

ts hier

ook niet als je daarna met je vinger speeksel mee maar binnen neemt?

Nee, het is alleen mogelijk als jouw sperma, direct, met penetratie is binnengekomen 

Hallo Annootje :)

In speeksel zitten geen zaadcellen en die zaadcellen zijn nodig om zwanger te worden en die zitten alleen maar in sperma dus je hoeft je totaal geen zorgen te maken.

-Dr8gon99

Dat vrijt en heeft het verstand van een kleuter en zelfs die weten dat er zonder geslachtsgemeenschap geen zwangerschap kan komen. Het is niet dat als er orale seks is ze zwanger word want daarvoor moet een zaadcel haar eicel bevruchten en dat gebeurt enkel als er een penetratie is wat echter wel kan is de kans op een SOA zoals Herpes dat oraal kan doorgegeven worden maar zwanger gaat ze ervan niet worden en men zegt domme vragen zijn er niet maar dit is er een die dat ten zeerste overstijgt want als je dit al vraagt wat volgt, heb gevreeën zonder condoom is mijn vriendin nu zwanger want dat zegt van waarom heb je seks als je er niets vanaf kent want dat kan voor beiden verkeerd lopen. 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo allemaal,

 

fijn dat jullie mee willen helpen om de vraag van Annootje te beantwoorden. Het is helemaal geen domme vraag hoor. 

Annootje, je vertelt dat je in haar mond bent klaargekomen, jullie hebben getongd, en daarna heb je haar gebeft en gevingerd. Als ik het goed begrijp ben je nu bang dat er sperma in haar vagina is terecht gekomen, omdat het sperma in haar mond via jouw mond weer bij haar vagina kon komen.

 

Het is niet waar dat ze alleen zwanger kan worden als sperma direct met penetratie naar binnen komt. Wanneer het aan je tong of vingers zit en je raakt daarmee de binnenkant van haar vagina ( de slijmvliezen ), dan is er een kleine kans op zwangerschap. 

Maar die kans is erg klein en je vertelt ook dat ze eerst wat gedronken heeft, en dat jijzelf ook nog je mond had gespoeld, dus de kans dat er nog spermacellen in jullie mond waren, is dan nog kleiner.

Mocht je toch 100% zekerheid willen, dan kan je nog een morning after pil halen, dat kan zonder recept bij de drogist of apotheek. Deze is werkzaam binnen 72 uur na de onveilige seks, maar hoe eerder ze hem neemt hoe betrouwbaarder het is.

 

Zoals hierboven al door anderen is gezegd, is deze manier van seks ook niet 100% veilig voor soa's.

Bronvermelding: https://sense.info/nl/soas/soas-voorkomen/wat-veilig-en-wat-niet 

Goed dat je de vraag stelt en hopelijk heb je zo voldoende informatie, als je nog iets wil weten dan horen we het graag, of bel/chat even met De Kindertelefoon.

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

 

Reageer