Skip to main content
Vraag

Beantwoordde vragenlijst over penis en aantrekking

• September 15, 2025
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben een jongen van 13 (bijna 14) en ik ben 153 cm.

Jezelf:

1. Hoe oud ben je? 13 (bijna 14)
  2. Ben je over iets van je lichaam onzeker, zo ja over wat en waarom?  Soms over hoe mijn penis er uitziet

Penis:

1. wat is je penis lengte slap? 
  2. wat is je penis lengte in erectie (stijf) 16/17 cm
  3. wat is de omtrek van je penis in erectie?
  4. ben je tevreden over je lengte? Ja

Rukken/sex:

1. Hoe vaak ruk je in de week? ± 7 keer
  2. Waar ruk je het liefst? In bed en op de wc
  3. heb je al eens seks gehad? En met welk geslacht? Nee
  4. heb je al een afgetrokken samen met een vriend? Zo ja, was je niet bang dat jij een kleinere zou hebben? Nee, nog nooit gedaan. (Wil ik wel)
  5. zou je willen dat een vriend jou pijpt of jij een vriend pijpt? Nee niet nu al.
  6. wat is de gekste plek waar je ooit bent klaar gekomen? Niet echt op een gekke plek, maar dan denk ik op de bank
  7. Heb je ooit zelf je sperma geproefd? Nee
  8. wordt je geil als je jongens ziet in onderbroek? Alleen als hij een stijve heeft 

Geaardheid:

1. Tot wat voel je je aangetrokken (op wat val je)?  Meisjes
  2. Vind je mensen van een ander geslacht dan waar je op valt geil?  Ja als hij de penis stijf is
  3. Wat vind je van mensen die op hetzelfde geslacht vallen? zelf weten
  4. Wat zou je er van vinden als een vriend of vriendin tegen jou zegt dat diegene op iemand van het zelfde geslacht valt?  Gek
  5. Hoe zou je reageren als vader zijnde dat jou zoon/dochter op iemand valt van hetzelfde geslacht? Dat wil ik liever niet 
  6. heb je tips voor mensen die uit de kast willen komen maar niet durven? Nee

3 reacties

• September 16, 2025

Jezelf:

1. Hoe oud ben je? 13
  2. Ben je over iets van je lichaam onzeker, zo ja over wat en waarom? Nee ben nergens onzeker over

Penis:

1. wat is je penis lengte slap? 8,5
  2. wat is je penis lengte in erectie (stijf)? 10,5
  3. wat is de omtrek van je penis in erectie? Ongeveer 6,5
  4. ben je tevreden over je lengte? Voor nu wel hoor, groeit nog wel

Rukken/sex:

1. Hoe vaak ruk je in de week? 4/5x
  2. Waar ruk je het liefst? Slaapkamer, tuin, openbaar (is wel het lekkerst)
  3. heb je al eens seks gehad? En met welk geslacht? Ja vaker en nu nog met vriend, met m’n vriendin zijn we nog niet zover. Wel elkaar al vaker bloot gezien 
  4. heb je al een afgetrokken samen met een vriend? Zo ja, was je niet bang dat jij een kleinere zou hebben? Ja al heel vaak en nu nog. Nee die van ons zijn ongeveer hetzelfde in lengte
  5. zou je willen dat een vriend jou pijpt of jij een vriend pijpt? Doen we best vaak
  6. wat is de gekste plek waar je ooit bent klaar gekomen? Openbaar en pashokje van grote kledingzaak en vast nog meer plekken
  7. Heb je ooit zelf je sperma geproefd? Ik heb nog geen sperma
  8. wordt je geil als je jongens ziet in onderbroek? Ja hoor

Geaardheid:

1. Tot wat voel je je aangetrokken (op wat val je)?  Beide ik ben dus bi
  2. Vind je mensen van een ander geslacht dan waar je op valt geil?  Nvt
  3. Wat vind je van mensen die op hetzelfde geslacht vallen? Prima
  4. Wat zou je er van vinden als een vriend of vriendin tegen jou zegt dat diegene op iemand van het zelfde geslacht valt? Prima
  5. Hoe zou je reageren als vader zijnde dat jou zoon/dochter op iemand valt van hetzelfde geslacht? Ja daar zeg je wat maar zou het wel accepteren als het haar/zijn keuze is
  6. heb je tips voor mensen die uit de kast willen komen maar niet durven? Je hoeft het niet te doen als je het niet wil

• September 16, 2025

Jezelf:

1. Hoe oud ben je? 16
  2. Ben je over iets van je lichaam onzeker, zo ja over wat en waarom?  gwn dat ik mager ben maar voor de rest niet

Penis:

1. wat is je penis lengte slap?  11/12cm
  2. wat is je penis lengte in erectie (stijf) 17,5/18cm
  3. wat is de omtrek van je penis in erectie? idk

Rukken/sex:

1. Hoe vaak ruk je in de week? bijna elke dag
  2. Waar ruk je het liefst? in mn kamer, wc, soms bureau
  4. heb je al een afgetrokken samen met een vriend? Zo ja, was je niet bang dat jij een kleinere zou hebben? ja, nee want ik had zn piemel al gezien
  5. zou je willen dat een vriend jou pijpt of jij een vriend pijpt? mss wel lijkt me wel eens grappig
  6. wat is de gekste plek waar je ooit bent klaar gekomen? de woonkamer
  7. Heb je ooit zelf je sperma geproefd? ja
  8. wordt je geil als je jongens ziet in onderbroek? als je duidelijk de stijve ziet wel

Geaardheid:

1. Tot wat voel je je aangetrokken (op wat val je)?  Meisjes
  2. Vind je mensen van een ander geslacht dan waar je op valt geil?  Ja soms wel ma enkel als die geil is
  3. Wat vind je van mensen die op hetzelfde geslacht vallen? maakt niet uit
  4. Wat zou je er van vinden als een vriend of vriendin tegen jou zegt dat diegene op iemand van het zelfde geslacht valt?  maakt niet uit we zijn vrienden
  5. Hoe zou je reageren als vader zijnde dat jou zoon/dochter op iemand valt van hetzelfde geslacht? maakt niet uit
  6. heb je tips voor mensen die uit de kast willen komen maar niet durven? Nee

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 16, 2025

Jezelf:

1. Hoe oud ben je? 13 
  2. Ben je over iets van je lichaam onzeker, zo ja over wat en waarom?  Ik heb sproetjes en ben vrij wit. ik ben vrij mager.

Penis:

1. wat is je penis lengte slap? 11 cm
  2. wat is je penis lengte in erectie (stijf) 16 cm
  3. wat is de omtrek van je penis in erectie? 12 cm

Rukken/sex:

1. Hoe vaak ruk je in de week? ± 8 keer
  2. Waar ruk je het liefst? In bed in de douche
  4. heb je al een afgetrokken samen met een vriend? Zo ja, was je niet bang dat jij een kleinere zou hebben? Ja al een paar keer nu. Nee ik was niet bang want bij de voetbal zag ik al dat mijne vrij groot is voor mijn leeftijd
  5. zou je willen dat een vriend jou pijpt of jij een vriend pijpt? Ja dat wil ik graag.
  6. wat is de gekste plek waar je ooit bent klaar gekomen? Bij een vrriend op zijn kamer.
  7. Heb je ooit zelf je sperma geproefd? Nee
  8. wordt je geil als je jongens ziet in onderbroek? Ja.

Geaardheid:

1. Tot wat voel je je aangetrokken (op wat val je)?  Meisjes en Jongens
  2. Vind je mensen van een ander geslacht dan waar je op valt geil?  
  3. Wat vind je van mensen die op hetzelfde geslacht vallen? Leuk
  4. Wat zou je er van vinden als een vriend of vriendin tegen jou zegt dat diegene op iemand van het zelfde geslacht valt?  Leuk
  5. Hoe zou je reageren als vader zijnde dat jou zoon/dochter op iemand valt van hetzelfde geslacht? Ik zou hypokriet zijn als ik her erg vond
  6. heb je tips voor mensen die uit de kast willen komen maar niet durven? Je kan het, ga ervoor