Skip to main content
Vraag

bdsm. zijn er hetro jongens die onderdanig zijn?

• May 1, 2026
  • 7 reacties
  • 434 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben zelf een meisje en mij lijkt een dom zijn echt super geil, mr ik val op jongens. Zijn er eigenlijk wel veel onderdanige jongens?

7 reacties

• May 1, 2026

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 2, 2026

Hey, ik ben wel onderdanig, iig bij mn vriendin, en ik denk dat er wel meer jongens zijn die zich onderdanig voelen, onderdanig zijn, of in sommige situaties wat meer volgend  zijn bij hun meisje of partner. Alleen er voor uit komen is voor veel jongens denk ik ingewikkeld omdat veel mensen het raar vinden blijkbaar, en niet "horen", dat soort geklets. Daarom wil ik er niet moeilijk over doen en eerlijk zijn, en ik ben er happy mee 🥰😉

😘 Tover 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 2, 2026

*in de eerste zin ontbrak "vaak" 😊

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 4, 2026

Ik ben zelf een jongen en ben heel onderdanig, ik vindt het leuk om andere mensen een soort van te “verwennen” zeg maar.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 6, 2026

Hoi, zoals ​@Tover01  ook aangeeft, sommige mensen vinden het raar of vreemd als een jongen zich onderdanig of -worpen opstelt/voelt bij zijn meisje, en al helemaal dat hij daar happy mee is. Ik ben zelf ook voor een aanzienlijk deel meegaand, onderdanig bij mijn vriendin. En in seks en intimiteit eigenlijk onderworpen zo men wil, en ik vind dat prettig, het voldoet voor mij en ik ben er ook happy mee. Mijn onderdanigheid aan haar doet niks af aan mezelf en mijn inbreng en uiteraard als het op of over mijn grenzen gaat geef ik dat ook duidelijk aan. Nog nooit gebeurt trouwens 😊 maar ik voel me goed en gelukkig als zij meer gezag heeft dan ik. Whatever people say 😁

Groetjes liefs Tartan X 

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • May 6, 2026

Mijn vriendje is ook i.h.a. onderdanig bij mij. Vind hij fijn en comfortabel en ik ook. Het is in de seks ook spannend en leuk en hij gaat er goed op 🤭 net als ik. Ik vermoed dat er meer jongens zijn dan we denken die zich van nature ondergeschikt stellen aan een meisje. Het is, zoals ​@Tover01  terecht opmerkt, nog een soort taboe. Ik heb juist respect voor die jongens en verder mooi hoe Tover het verwoordt 👍 zijn onderdanigheid-nederigheid doet juist niks af aan hem als waardig persoon en dat geldt voor alle jongens in die positie vind ik! 

Doby xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • May 7, 2026

@Dobymeis13  dat vind ik ook. Ik vind het eigenlijk ook wel aantrekkelijk. Het lijkt mij als meisje wel fijn en ook wel interessant om zeg maar de baas te zijn, maar hij moet wel gewoon zichzelf zijn en lekker eigenwijs soms vind ik. Zoals ​@Tartan16  en ​@Tover01  zijn met hun meisje vind ik wel super cool ♥️ zo zou ik ook wel met een jongen willen. 

Groetjes Tjempie xxx