Vraag

bdsm

  • 4 November 2020
  • 11 reacties
  • 971 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik ben een jongen van 15 jaar en ik heb als sinds me 6the the fetish bdsm dat begon eerst heel erg klein maar toen ik ouder werd werd het ook steeds groter en nu heb ik ook dromen en gedachtes daar over en ik probeer om mensen de zoeken van me leeftijd maar dat is meestal geen succes  dus mij vraag is er iemand die ook ongeveer  13,14,15,16,17 is en die ook een fetish bdsm heeft pls stuur me een bericht p.s Daniel  is niet me echte naam en me Nederland is ook niet goed 


11 reacties

Badge +2

Hoi Daniel090,

Wat goed dat je het forum hebt gevonden.  We willen je er graag op wijzen dat het tegen de regels is om contact te zoeken via het forum.

Je mag natuurlijk wel op het forum met anderen praten over jouw fetish. Dan hebben anderen er misschien ook iets aan.

Succes!

Groeten Floor

De Kindertelefoon

@Floor ow oké moet ik de topic verwijderen ? 

Badge +2

Hoi Daniel090,

Nee, dat hoeft niet. Je kan in dit topic met andere gebruikers praten over jouw fetish.

Groeten Floor

De Kindertelefoon

Beste Daniel090,

 

Ik vind zelf bdsm ook heel interresant, ik vind het gewoon lekker om geen controle te hebben over wat er gebeurd, dit geeft gewoon een kick 

@Xx anoniem xx  vind ik ook Maar ik weet niet precies hoe het voelt om helemaal vast de zitten heb alleen mijn benen vast gemaakt   maar verder niet 

Dan zou je dat toch echt met iemanf moetem proberen, want jezelf vastbinden en dan dingen bij jezelf doen word moeilijk.

@Xx anoniem xx  dat is waar maar ik heb niemand om dat de doen

Dan zou ik ergens op internet zoeken naar contact dingen daarvoor. Het best is denk ik gewoon iets van een vriendin zoeken die dat ook leuk zou vinden, want op forum mag je geen contact gegevens delen.

@Xx anoniem xx               Ah maar meestal als ik op website ga kijken dan Zit er alleen maar oude mensen op

Dan zul je het echt met een bekende moeten zoeken. Of het houden bij andere sites.

Want je mag op forum niks delen.

Maar ik snap dat je met deze vraag zit, heel veel mensen hebben wel zo'n fetish en willen zulk soort dingen ook wel, maar het is heel lastig doordat je wel een volledig vertrouwen in elkaar moet hebbrn om ook eventueel seksuele handelingen te verrichten 

 

Badge

Hoi,

 

even een paar vragen over je topic,ik ben namelijk ook beintreseerd.

ben je een jongen of een meisje?

wil jij graag de onderdanige of de gene zijn met macht?

wat voor dingen zou jij dan graag willen uitvoeren tijdens zon spel? Waar denk je aan?

 

groetjes

Reageer