Skip to main content
Vraag

bdsm

• July 20, 2026
  • 7 reacties
  • 1126 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb gister in de kamer van buurman Bdsm gehad en wat was het lekker ben nu wel beetje blauw 

maar mijn vraag met hoeveel kan zo iets 

7 reacties

Forum|alt.badge.img

Heyy ben je een jongen of meisje ik snap je vraag niet helemaal wat bedoel je met hoeveel dat kan

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 22, 2026

Heyy ben je een jongen of meisje ik snap je vraag niet helemaal wat bedoel je met hoeveel dat kan

Ik ben een meid met hoeveel jongens zou dit kunne

Forum|alt.badge.img+1

Niet echt een limiet volgens mij. Het ligt meer aan wat jij en de anderen leuk vinden.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 23, 2026

Hey, wat bedoel je met blauw? Blauwe plekken? Dat lijkt me niet echt goed als dat gebeurt. Een beetje boeien en vastbinden is wel leuk en spannend maar je moet het wel leuk houden/vinden denk ik. Maar dat is mijn mening hoor 😊. Met hoeveel weet ik niet, in mijn geval maar 1 maar dat beslis je natuurlijk ook zelf. 

Liefs, Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 23, 2026

Hey, wat bedoel je met blauw? Blauwe plekken? Dat lijkt me niet echt goed als dat gebeurt. Een beetje boeien en vastbinden is wel leuk en spannend maar je moet het wel leuk houden/vinden denk ik. Maar dat is mijn mening hoor 😊. Met hoeveel weet ik niet, in mijn geval maar 1 maar dat beslis je natuurlijk ook zelf. 

Liefs, Tover xxx

Vgm is blauwe plekken en hard slaan een vorm van bdsm, weet niet zeker, niks voor mij iig

Groetjes Lupus

Forum|alt.badge.img+1

wat is bdsm

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 25, 2026

Hoe oud ben je?