Skip to main content

Bankzitters String

• August 3, 2025
  • 9 reacties
  • 1182 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Welke meiden hebben er allemaal de Bankzitters String gehaald dannn…?  Ik weet niet waarom maar vlgsm staat die string bizar geil. Denk ik😂

9 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 3, 2025

Not me 🙈

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 3, 2025

Ik helaas niet wou er wel een, maar het was zo snel al uitverkocht🥲. Als ik een relatie met iemand zo hebben weet ik niet of ik die aan zou trekken🙈. Maar denk idd dat hij best geil zou staat 😝. Beter komt er een restock…

onnodige quote verwijderd, de Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 3, 2025

Jaaa precies dat vlgsm staat tie bij elk meisje gwn kapot geil

• August 3, 2025

Hallo allemaal

Ik heb er 1 kunnen bemachtigen voor men crush en ik heb hem afgegeven en nu zijn we een koppel dus hij werkt ook als man haha ze was er super blij mee en het staat ze super geil 

Groetjesss

• August 3, 2025

Boeie. 

Waarom staat dit topic er eig  2 x op ? 

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • August 3, 2025

Hoi ​@GewoonIkke ,

je zegt dat het topic er 2x op staat, ik heb gezocht maar zie het echt maar 1x staan. Mocht ik die toch over het hoofd zien, zou je die andere dan willen rapporteren? Dan halen we het dubbele topic weg.

Bedankt,

groetjes Marieke / De Kindertelefoon

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 3, 2025

Die gingen super snel wouw er een halen voor me vriendin maar ze waren zo snel uitverkocht  .

Ik hoop dat ze een nieuwe levering gaan doen .

• August 4, 2025

@Marieke  hier staat toch 2 x dezelfde; 

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • August 4, 2025

Hoi ​@GewoonIkke 

dank je wel voor de verduidelijking. We begrijpen jouw verwarring. Het overzicht van reacties laat zowel de topics als de reacties zien van iemand. Reacties kunnen in een topic staan van iemand anders, maar ook reacties binnen een eigen topic worden hierin genoemd. 

Je ziet onderaan staan ‘gebruiker heeft een topic gestart  met de titel…’

Daarboven staat ‘gebruiker heeft een reactie achtergelaten’. ​@Jaaa15 reageert in het topic op een reactie van een andere gebruiker.

hopelijk hebben we het duidelijk gemaakt. 
Groetjes , Mariska (De Kindertelefoon)