Bang voor ontmaagding

  • 29 July 2018
  • 8 reacties
  • 769 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dit is alleen voor de meiden
Ik vraag me af hoe het voelt als je ontmaagd word doet het pijn ? Bloed je ? Aub help me

8 reacties

Nouja, ik ben een jongen , dus negeer mij maar...

Het hoeft geen pijn te doen.
Het randje weefsel, het mythische maagdenvlies, hoeft niet alleen niet aanwezig te zijn, maar het hoeft helemaal niet te scheuren.

Dus als je gewoon ontspannen bent, een goed voorspel hebt en mogelijk extra glijmiddel gebruikt dan hoort het gewoon goed te gaan.
Als je te hardhandig bent dan kan het desondanks fout gaan, maar ik neem toch aan dat je enigszins zuinig bent op je partner.
Hoi

De eerste keer is voor iedereen anders. Zoals @MensPersoon zei, hoort het goed te gaan als jullie ontspannen zijn, voorspel hebben gehad en glijmiddel gebruiken.

Dat je eraan begint, hoeft niet te zeggen dat je het volledig af moet maken. Als het voor een van jullie niet fijn is, is het goed om dat aan te geven, zodat jullie kunnen bekijken wat anders kan.

Misschien vind je hier antwoorden op vragen waar je mee zit.

Groetjes
x
Op school Haden wij een keer zoon gesprek er over bij sexuelevoorlichting en blijkbaar kan het vlies ding al gescheurd zijn, het hoeft niet te scheuren en het is voor iedereen anders
En wat als mijn vriendje dan denkt dat ik al ontmaagd ben omdat er dan geen bloed uitkomt
Dan is je vriendje niet goed geïnformeerd. Je hoeft niet per se te bloeden. Je kan hem dit uitleggen, of jullie kunnen het samen opzoeken.
Ja klopt dankjewel je hebt me erg geholpen
Ok. Fijn dat je je geholpen voelt op het forum ^-^
Ja, mocht je vriendje zo blijven denken, dan lijkt het mij verstandig dat hij op z'n minst dit topic doorleest.
Opvallend dat hij dat niet wist trouwens.
Geen bloed zou juist beter moeten zijn, omdat je dan met wat meer zekerheid kunt zeggen dat het misschien wel fijn en juist niet pijnlijk was voor je partner.

Reageer