Vraag

bang voor gescheurde voorhuid

  • 8 December 2020
  • 3 reacties
  • 282 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hallo, ik kan mijn voorhuid zonder veel moeite over mijn slappe eikel (penis) krijgen maar ik ben bang dat als ik het probeer als ik stijf ben dat hij dan misschien scheurt. Heeft iemand tips hoe ik hiermee moet omgaan? En mijn eikel is heel gevoelig (ik kan mijn voorhuid pas net 'verplaatsen') heeft iemand daar ook tips voor? Alvast bedankt voor ja antwoord.


3 reacties

hallo, je hoeft je hier geen zorgen over te maken. want de voorhuid is zo gemaakt dat die een beetje elastisch is. dus er zal niks gebeuren als je niks geks er mee doet.

Heyy

Je kunt het gewoon veilig proberen, als je te ver bent en het begint pijn te doen schuif je hem gewoon weer naar voor. Het zal niet van geen pijn naar gescheurd gaan, je zak wel voelen of het lukt of niet. Zolang je niet in 1x naar achter rukt is het veilig.

Groetjs

Hallo, ik kan mijn voorhuid zonder veel moeite over mijn slappe eikel (penis) krijgen maar ik ben bang dat als ik het probeer als ik stijf ben dat hij dan misschien scheurt. Heeft iemand tips hoe ik hiermee moet omgaan? En mijn eikel is heel gevoelig (ik kan mijn voorhuid pas net 'verplaatsen') heeft iemand daar ook tips voor? Alvast bedankt voor ja antwoord.

Hoii,

Dit probleem had ik ook vroeger, zeker op jonge leeftijd dan. Ging er zelfs voor naar de huisarts.

In het begin lijkt het heel strak, dit is normaal. Ook al lijkt het misschien niet zo.

Door de tijd heen wordt de voorhuid rond je eikel losser en kan je hem dus, in stijve toestand, makkelijker bewegen. Niks om je zorgen over te maken, ik heb het zelf ook ervaren en nu gaat het heel erg makkelijk.

 

Als je het op internet zoekt zal je allemaal verhalen tegenkomen van “een te klein toompje” en dat kan natuurlijk wel zo zijn, maar meestal is dat niet zo.

 

Dit klinkt misschien raar, maar ik zou gewoon vaker aftrekken/in ieder geval je voorhuid vaker over je eikel proberen te doen, gwn rustig en dit opbouwen, dan zou t helemaal goed moeten komen!

 

-Whomega 

 

Reageer