Vraag

Bang voor geen sperma!

  • 9 July 2022
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben 13 ,

Maar heb nog geen sperma maar voorvocht helaas.

Kan iemand mij vertelen of ik nog sperma krijg?


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Is heel normaal, Dan ben je waarschijnlijk iets later.
Hoogstwaarschijnlijk krijg je het nog, als je 16 bent en dan nog geen sperma heb zal ik bij de dokter even een afspraak maken. wil je niet dat je ouders het weten? zeg dan dat het gaat om een vreemde moederplek of een pols die pijn doet, ga dan zelf in je eentje naar de afspraak toe en zeg dan waar het echt om gaat.
En als je het toch maar vreemd vind en het gevoel heb dat je naar de dokter moet ervoor gewoon een afspraakje maken. vind de dokter nooit erg

Hoi @JUST_ME1 dit is heel normaal ik ben ook 13 maar ik heb al wel sperma maar dit kan duren tot je 16/17 als je dan nog geen sperma heb dat zou ik even naar de dokter gaan

Is heel normaal, Dan ben je waarschijnlijk iets later.
Hoogstwaarschijnlijk krijg je het nog, als je 16 bent en dan nog geen sperma heb zal ik bij de dokter even een afspraak maken. wil je niet dat je ouders het weten? zeg dan dat het gaat om een vreemde moederplek of een pols die pijn doet, ga dan zelf in je eentje naar de afspraak toe en zeg dan waar het echt om gaat.
En als je het toch maar vreemd vind en het gevoel heb dat je naar de dokter moet ervoor gewoon een afspraakje maken. vind de dokter nooit erg

Maar hoeveel procent kan is dat ik nog sperma krijg?

Reageer