Bang dat ik zwanger ben.

  • 11 February 2013
  • 5 reacties
  • 514 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben misschien zwanger maar mijn ouders het vertellen betekent mijn dood. Alleen mn vriend en ik kunnen hier over praten. En sowieso, waar kan ik abortus laten doen dat het ook goed gebeurt, en doet het pijn?

Wanhopig..:(

5 reacties

Doet wel pijn ja (van wat ik weet).
Ik weet zo gauw niet waar je het weg kan laten halen, dat kan in elk geval ZONDER dat je ouders het weten!

Sterkte!
Abortus kan je gewoon bij de huisarts aanvragen geloof ik, die hebben zwijgplicht
heeii
ik snap dat je niet wil dat je ouders boos worden, maar wat als ze er later achterkomen
ik denk dat ze dan nog bozer worden, vooral als er iets mis is gegaan
heel veel succes xxx
hoop dat het lukt
xx lady xx
Reputatie 2
Badge +1
Beste @anonymous,

wow, best heftig dat je zwanger bent.
Ik raad je toch aan om het met je ouders te over hebben. Je ouders zullen misschien eerst boos zijn, maar ze houden toch van je en hebben het beste met je voort. Als je het toch niet wilt zeggen snap ik dat ook. Je hebt wel abortusklinieken, maar het zijn dr dacht ik maar en paar en je moet er wel voor reizen. Tenzij je er toevallig bij eentje in de buurt woont. Ik zou het als ik jou was gewoon online opzoeken en als je niet zeker weet of het anoniem is kan je ook bellen naar de kliniek en het vragen.

Groetjes,

JustMyLovelyAdvice
Even een klein dingetje, @JustMyLovelyAdvice ,
Waarschijnlijk had je het niet echt door, maar bij toppics en reacties staat de datum van het posten.
Het is niet verkeerd om oudere toppics te bezoeken en erop te reageren, maar als het 6 jaar geleden aangemaakt is, dan is het ongebruikelijk voor de auteur om nog op het forum aanwezig te zijn, laat staan te reageren.
Het is in ieder geval goed dat je zo enthousiast bent.

Reageer