Vraag

balzak

  • 17 December 2020
  • 5 reacties
  • 296 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

veel knapen zeggen dat je ballen om kunnen draaien en daarna kunnen afsterven. dit kan gebeuren als je ballen goed kunnen draaien in je balzak. mijn vraag is of jullie ballen goed kunnen bewegen of die helemaal vast zitten en of jet normaal is dat mijn ballen best goed kunnen bewegen in mijn zak


5 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Kijk:

Ik denk dat dat er gewoon van verschilt van persoon tot persoon

Bij zijn ze ook niet helemaal vast hoor :wink:

Of anders als je echt denkt dat het niet normaal is en dat het niet gezond kan zijn kun je een huisarts/dokter of het internet raadplegen!!

 

Veel succes!!!

 

GROETJZ

Heyy

Het is normaal voor dat je je ballen een beetje kunt bewegen. Bij de ene is dat al meer dan bij de andere. Komt waarschijnlijk omdat de ene z'n ballen groter zijn dan de andere en dat soort dingen.

Het kan idd wel dat als je testikel ronddraait dat de bloedtoevoer afgesloten wordt, met als gevolg dat je bal idd zou kunnen afsterven. Waarschijnlijk voel je dit wel als het gebeurd. Hoogstwaarschijnlijk doet het pijn. Maar maak je geen zorgen, het is normaal dat je ballen wat los in je balzak zitten.

Groetjs

Reputatie 3
Badge +3

Het kan als je bell clapper deformity hebt. Dat is dat de verbinding tussen je ballen en je zak niet bestaat, waardoor ze daar gewoon hangen. Dit betekend dus wel dat je dan je ballen kunt draaien en dan raken je zaadbuis dinges en je bloedvaten in elkaar waardoor er geen bloed meer naar je ballen gaat en ze dus afsterven.

 

Reputatie 3
Badge +3

Het kan als je bell clapper deformity hebt. Dat is dat de verbinding tussen je ballen en je zak niet bestaat, waardoor ze daar gewoon hangen. Dit betekend dus wel dat je dan je ballen kunt draaien en dan raken je zaadbuis dinges en je bloedvaten in elkaar waardoor er geen bloed meer naar je ballen gaat en ze dus afsterven.

 

Dit hebben trouwens maar 0.8% van mannen

Het kan als je bell clapper deformity hebt. Dat is dat de verbinding tussen je ballen en je zak niet bestaat, waardoor ze daar gewoon hangen. Dit betekend dus wel dat je dan je ballen kunt draaien en dan raken je zaadbuis dinges en je bloedvaten in elkaar waardoor er geen bloed meer naar je ballen gaat en ze dus afsterven.

 

kan je die verbinding voelen

Reageer