Vraag

ballen zijn doorgezakt

  • 10 June 2020
  • 2 reacties
  • 285 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Mijn ballen zijn sinds 2 maanden door gezakt, ik ben er echt heeel blij mee want ze waren eerst heel klein. Het punt is nu dat ze heeel erg hangen, ze zwieren alle kanten op als ik loop en ik voel ze bewegen in mijn onderbroek. Ik ben natuurlijk heel blij dat mijn ballen eindelijk zijn door gezakt en nu best groot en lekker zijn maar ik vroeg me af of het normaal is dat je ballen dan meteen zo een groot verschil doormaken


2 reacties

Hey Joriss

 

Volgens mij is het prima normaal om daarbeneden een groeispurt te krijgen. Je hormonen zijn vast erg hard aan het werk. Als je je echter oncomfortabel voelt, zou je misschien eens kunnen proberen of een ander type of vorm van ondergoed beter voor je werkt. 

 

Ik heb geen medische opleiding gehad. Moest je je dus zorgen maken, kan je altijd eens langs bij de huisarts. Sommige scholen, als het al niet alle scholen zijn, houden daarbij om de zoveel jaar een medisch onderzoek, waar je persoonlijke ontwikkeling vaak na wordt gekeken. Als je je dus zorgen maakt, zou je ook bij de schoolarts terecht kunnen. 

 

Gr. Kenshin

Hallo Joriss :)

Je kunt misschien proberen om een andere onderbroek aan te doen die iets strakker zit, niet te strak maar dat je ballen niet meer zoveel bewegen.

-TheMightySlayer  <3

Reageer