Vraag

ballen trappen??? vraag voor Meisjes en jongens

  • 28 May 2023
  • 5 reacties
  • 773 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Vraagje voor de meiden: Heb je zelf ooit al eens iemand een trap of een kniestoot in zen kruis gegeven? Zo ja: Werkte dit efficiënt? Vond je het fijn om te doen en zou je dit graag voor de lol nogmaals uitproberen? Indien niet: zou je dit graag eens uitproberen bij een jongen om te kijken wat het resultaat is? .

 

Vraagje voor de jongens: Ben je zelf ooit al eens in je kruis getrapt geweest? Was dit erg pijnlijk? Ik vermoed dat de meeste jongens dit niet bepaald fijn vonden..? 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Nee maar wel een hockeybal er tegen gekregen 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Jona Noniem,

 

maar serieus, je gaat toch een jongen niet voor de lol in zijn ballen trappen??? Weet je wel hoeveel pijn dat doet en dat het ook schadelijk kan zijn…..dus niet doen ajb

 

Kijk, als een jongen echt iets naars doet en je bent in 'gevaar',  tsja, dan snap ik het nog wel dat je 'm een kick in the nuts geeft, maar voor de lol is ‘ziek’

 

Zelf ben ik gelukkig nooit echt in mijn ballen getrapt, maar als skater

 

 

weet ik hoe het voelt als kickflippen, grinden of board sliden niet goed gaat en balsporten zijn zoals @Aubien al aangaf ook niet ongevaarlijk weet ik uit ervaring….

 

https://www.youtube.com/watch?v=kN-6KiWl260

OUCH! That Does NOT Belong There

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Wat is dit dan, is het een trend ofzo😂 

 

"Indien niet: zou je dit graag eens uitproberen bij een jongen om te kijken wat het resultaat is?"

Dames, doe dit alsjeblieft niet. Het doet pijn, en het kan schadelijk zijn. 

Als een jongen echt maar dan ook echt jou in een nauwe situatie brengt kan ik het nog begrijpen, maar doe dit echt niet om te kijken wat er gebeurd.

 

Ik zelf ben één keer in mn ballen getrapt, ik weet zelf geeneens waarom. Ik dee letterlijk niks. 

Het doet terring veel pijn. 1/10 geen aanrader en zoals je zegt is het niet "bepaald fijn" sterker nog het is een van de meest pijnlijke gevoelen die je kan hebben.

Ik weet niet of je ooit op je rug bent gevallen en dan niet kan ademen. Dat maar dan 3 keer sterker en dan in je ballen.

 

Conclusie. Trap niemand in de ballen maakt niet uit welk gender je bent of wie het is. 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Je moet nogal ziek zijn om iemand in z’n ballen trappen ‘fijn’ te vinden. Als zelfverdediging, ok. Maar niet voor de lol doen.

Ik heb zelf een keer een voetbal tegen m’n ballen gekregen en ik kan je vertellen dat dat geen prettig gevoel is.

Een beetje rare topic dit, want ik zou niet weten waarom ik voor de ‘fun’ iemand in zijn ballen moet schoppen? Zou dit zelf ook nooit bedenken om te doen. Volgens mij kan het ook gevaarlijk zijn… k zit op hockey en heb weleens een hockeybal vlakbij bij mijn kruis gekregen en dat deed echt al mega veel pijn. Waarom wil je dit zo graag weten?

Reageer