Vraag

Ballen

  • 8 November 2018
  • 4 reacties
  • 478 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik schaam me er een beetje voor.. ik heb last van grote ballen.. als ik op de fiets zit heb ik het er meest last van, ik heb dan redelijk veel pijn... Heeft iemand een oplossing?
Mvg,

4 reacties

Ja wat noem je groot
Kun je misschien wat steviger/stugger ondergoed of wat stuggere broeken?
Ik kan mij anders niet voorstellen hoe het komt dat je ongemak ondervindt.
Meid hier dus ik herken 't natuurlijk ni en echte tips.... Ja waarschijnlijk ook ni😅 (sorry als je 't ongemakkelijk vind dat ik dit lees maar oke👍🏻)

Ja kan altijd langs je ha gaan die kan jou het beste adviseerden wss zelfs zonder te kijken.

(ik heb zelf wat grotere bineste schaamlippen en tijdens paardrijden kan dat ook wat irritatie veroorzaakten nu gelukig wat minder.... Wat ik dus deed was een strakkere (maar of 2 te klein) onderbroeken aan (weet ni of da voor jou ook kan helpen maar he👍🏻) dat hielp erg.

Ook zou je je zadel kunne aanpassen veel mensen weeten het niet maar je kan je zadel in graden zegmaar verstellen dus met achterkant omhoog of juist omlaag zo kan je kijken wat fijner voelt 👍🏻

Ik hoop dat je hier toch iets aan hebt gehad❤️❤️❤️
Bedankt voor jullie reacties, ik weet dat ze groter zijn omdat ik weleens met andere jongens heb moeten douchen (wat ik nu niet meer prettig vind) en dan ga je natuurlijk vergelijken... ik voel het zelf ook... ik weet niet precies hoe ik het moet vergelijken met iets.. als ik met vrienden fiets klaag ik ook bijvoorbeeld soms.. en andere vrienden nooit. een strakkere broek is misschien wel een optie.. heeft iemand hier nog meer last van?

Reageer