Vraag

Balhaar scheren

  • 24 July 2020
  • 5 reacties
  • 244 Bekeken

Badge

Hallo, ik scheer al een tijdje regelmatig mijn balhaar maar als ik het afscheer komen er altijd rode vlekken en rode bultjes die blijven vervolgens erg lang wat kan ik hier tegen doen?

groetjes!


5 reacties

Reputatie 2
Badge +1

hee

ja dan scheer je de verkeerde kant op je moet met de haarrichting mee dus van boven naar onder als je het anders doet kan je dus rode bultjes die jeuken krijgen. het kan ook komen dat je een ouder mesje gebruikt dus na een paar keer scheren moet je hem even vervangen en je kan na het scheren ook even het daar onder even met koud water afspoelen zodat je poriën afsluiten

groetjes

 

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon i.v.m. overzichtelijkheid forum

Badge

Hey dat ga ik proberen dankje!

Reputatie 2
Badge +1

geen probleem succes

Hey, 

 

Hier is een linkje die je nog wat uitlegt. 

 

Kijk maar is de video als je wilt.  Ik denk dat als je het sneller wilt weten moet kijken vanaf 07:00 .

Veel succes ermee!🍀

 

Groetjes Gebruiker c 

Eerst even warm douchen voor het scheren en koud afspoelen na het scheren kan ook helpen om zulke bultjes te voorkomen. Zorg ook dat je mesje niet bot is en je de haren na elke 1-2 halen uit het mesje spoelt (bijvoorbeeld in een volgelopen wasbak). En inderdaad met de haarrichting mee scheren.

 

Groetjess

Reageer