Skip to main content

balhaar scheren

• May 9, 2020
  • 7 reacties
  • 880 Bekeken

hoi ik ben 16 jaar maar kan iemand me uitleggen hoe ik me daar moet scheren want het is een aardige bos ik ben benieuwd hoe jullie dat doen en hebben jullie veel balhaar?

kun je me het uitleggen of een filmpje sturen (via iets anders) hoe ik het moet doen

7 reacties

• May 9, 2020

Beste @brannie200316 ik ben zelf 15 . Het is moeilijk om het uit te leggen. Ik doe het meestal met een scheerapparaat.en dan rustig van boven naar beneden. 

Ik zelf heb als ik het niet scheer een hele bos haar daar. Maar mijn haar groeit overal erg snel. Ik scheer het dus elke dag overal . Als ik dat niet doe dan weet je niet wat je ziet. Ik kan en mag niet volgens de regels een filmpje sturen. Maar ik kan je aanraden om het op te zoeken op internet.  Daar zal je vast wel een filmpje kunnen vinden. 

Verder . Ik scheer met een scheerapparaat,  maar sommige met een mesje het is wat je fijn vind dat is bij iedereen anders. 

Een vriend van mij gebruikt speciale crème en doet het op die plek na 12 minuten wachten doet hij met het meegeleverde mesje het er pijnloos afhalen zoals hij zij . En daarna er even met een washad er overheen om het schoon te maken. 

Groetjes Gebruikerc 

• May 9, 2020

@Gebruiker c kan je vertellen op welke site ik het kan vinden

• May 9, 2020

Beste @brannie200316 misschien kan deze link helpen.  Dit is gewoon  een site die wat tips geeft en het uitlegt. https://man-man.nl/ballen-scheren-schaamhaar-trimmen/

• May 9, 2020

En @brannie200316  . Op YouTube staat ook wat.

Hier heb je er een link van.  Let niet op de titels want het is een goed kanaal en het geeft ook antwoorden op andere vragen die je misschien hebt over je kroonjuweel. Bijvoorbeeld ;)

• May 9, 2020

Als je nog meer sites wilt moet je gewoon op google intypen . Balhaar scheren. En kijk ook in het kopje video's,  daar kan vaak ook het nodige in staan. 

Hopelijk helpt dit Groetjes Gebruiker c 

• May 9, 2020

Met een wegwerp scheermesje onder de douche, en dan de hele boel strak trekken

• May 10, 2020

Gewoon doen