Skip to main content

auto seks met tante

• March 2, 2026
  • 3 reacties
  • 818 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, ik ben…… en ik ben 15 jaar oud,

Ik heb  dus laatst met mijn tante auto seks gehad. Ze had mij gedwongen en gechanteerd om het samen met haar te doen terwijl ik het dus niet wou. We waren aan het rijden naar mijn huis want ik had  met haar neef gelogeerd en toen stopte ze halfverwegen opeens bij een rustig parkeerplaatsje en sloot de deuren en ging ze mij chanteren en zei ze dat ze mijn ouders allemaal erge dingen zou vertellen die ik niet had gedaan. Toen we klaar waren en ik weer thuis was was ik eerst nog bang en geschokt.  Maar ik kom er nu wel een beetje achter dat ik haar eigenlijk best wel knap vindt en dat ik het stiekem toch wel lekker vond om het met haar te doen. Moet ik gewoon verder gaan met haar, of is dit echt te raar en moet ik het gewoon aan mijn ouders vertellen?

3 reacties

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • March 2, 2026

Hoi ​@anonymous1234 

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad / wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Groetjes, Mariska

Quokka
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • March 3, 2026

Hoi,
Ik denk dat ik nog nooit zoiets heftigs heb gehoord. Als je je hier echt oncomfortabel bij voelt kan je het serieus aan de politie melden, want ze is namelijk schuldig aan pedofilie. (Als dat het goede woord is.) En als je geen reden voelt om het te melden, dan laat je het lekker voor je.
Heel veel succes!

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 3, 2026

Je ouders? Bel de politie.