Skip to main content

Aparte ervaring

• January 1, 2026
  • 1 reactie
  • 375 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoii 

Ik had een soort van vraag ik heb een tijdje terug een seksuele ervaring gehad en ik weet niet wat ik er van moet vinden het was allemaal vreemd en weet nu achteraf niet goed wat ik er van moet vinden ik wil er verder niet te veel op in gaan maar daarom heb ik de vraag of andere (jullie) ook wel eens zo iets hebben gehad. Zouden jullie jullie verhaal van eerste keer Het doen of iets soort gelijks willen delen 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3

Mijn eerste keer was echt niet leukk. Mijn ouders waren gescheiden en papa op reis voor werk. Stiefmama ging naar haar vriendinnen en ik ging mee want alleen thuis vond ik saai. Dan zaten we daar 3 vrouwen en ik. En vond al beetje ongemakkelijk. Op een gegeven moment moest ik naar het toilet. Toen ik terug kwam...

*Ik ben toen min of meer gedwongen tot sexuele handelingen*  (tekst aangepast door de kindertelefoon, regel 6 , explicite details)

Geen leuke situatie maar die vrouw is weg bij papa maar heb papa verhaal nog niet vertekd. Ik ben bang voor gevolgen. Heb ook niet zo goed contact met papa dus weet niet of hij het zou geloven.