Skip to main content
Vraag

anus trainen

• February 18, 2026
  • 4 reacties
  • 338 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey Ben 17 en gay, ik vroeg me af hoe ik het best m’n anus kan trainen aangezien t nu best strak is en ook moeite heb gehad tijdens de seks

4 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 18, 2026

Trainen waarvoor?

• Net nieuw
  • February 19, 2026

Heel simpel begin met je vingers en of speeltjes...

Sleetclaw
  • Net nieuw
  • February 26, 2026

hoi, ik kan je zeker wel helpen bij dit, ik heb hier zelf ook ervaring mee, maar ik ben wel een meisje, dus ik weet niet op alles ook voor jou geld. maar, ik heb eerst zal geprobeert en getraint met een S buttplug, en toen die er uiteindelijk zo makkelijk in en uit ging ben ik overgegaan naar een dildo met eikel. de eikel was moeilijk om erin te duwen. maar zodra je het breedste gedeelte van de dildo in je anus hebt (en glijmiddel gebruikt) dan zal hij er als het goed is zo inglijden, maar ga dan niet meteen op en neer. wen aan het gevoel en ga rustig hem naar binnen brengen. stop als het pijn doet en ga terug met spelen met de buttplug.  dit was ook mijn manier van proberen. maar ik gebruikte vaak ook inflatable dildos, die zijn eigenlijk zowat perfect om het daar beneden te trainen. ik raad je aan om dit te doen in de douche omdat het veel relaxer is en je huid basicly er soortvan zachter van wordt! je kan het rakker, gewoon tijd en techniek leren kennen en je kan t! 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 27, 2026

hi goede vraag. je begint altijd met een wijsvinger. gebruik wel wat olie ofzo. geen spuug droogt heel snel op en dan gaat het prikken. als je een beetje gewent bent kan je de middelvinger erbij doen. dan rek je een beetje op en wen je aan het gevoel. je kontgat is een spier, dus blijft niet opgerekt maar je moet wennen aan het gevoel. ook moet je oefenen met het dieper gaan. dus je begint weer met je wijsvinger en deze blijf je heen en weer bewegen steeds een stukje dieper. als je diep genoeg gaat dan moet je van je vinger een soort van haakje maken richting je ballen, dan voel je een soort van verdikking. als je hier langzaam induwt zal je merken dat je lul op en neer gaat bewegen en zit je aan je prostaat. als je dit een beetje masseert met je vinger door er langsheen te bewegen, zal je merken dat je snel en hard spuit.  wil je ook mijn lijstjes invullen