Skip to main content
Vraag

anus masturberen

• July 19, 2020
  • 5 reacties
  • 621 Bekeken

Hoi,

Ik heb gehoord dat anaal heel lekker is. Ik ben 15 jaar en durf geen dildo ofzo te kopen. Ik ben wel erg benieuwd hoe het voelt. Mijn vinger ben ik bang dat het pijn doet.

Is er eventueel een vervangend iets?

5 reacties

• July 19, 2020

Ik zou het gewoon proberen met je vinger. Dit doet sws minder pijn dat alle andere dingen die je erin kunt stoppen. Een vinger lijkt mij veel fijner dan een dildo zeg maar. Ik zou oppassen met andere dingen erin steken die hier niet voor gemaakt zijn. Kan bijvoorbeeld afbreken en dan heb je een heel ongemakkelijk ziekenhuisbezoek.

Als je gewoon wat glijmiddel/olie/speeksel/water gebruikt, zou ik gewoon eerst eens een vinger proberen. Gebruik desnoods een handschoentje als je bang bent vies te worden.

Groetjess

• July 19, 2020

Hey, oranjekokosnokt

ik do ook anaal en het is best wel lekker. Ik begon gewoon een beetje met vinger maar dat wekte niet echt dus stapte ik over naar de achterkant van een scheermesje (het handvat) wat opzig wel werkt

ik hoop dat dit je helpt

MVG annoniemejongen

• July 19, 2020

Hey,

Gewoon  met een vinger en wat glijmiddel proberen. Zorg wel dat je het goed schoonmaakt anders is het echt niet chill

• July 20, 2020

Hallo OranjeKokosnoot :)

Ik zou eerst proberen inderdaad met een vinger en als dat niet werkt, dan toch seksspeeltjes aanzien andere (huishoudelijke) producten kunnen zorgen voor pijn en verwonding en dat is het laatste wat je wil. Ook kunnen andere producten dan seksspeeltjes voor infecties zorgen.

Hallo Annoniemejongen385 :)

Het is niet slim om huishoudelijke producten te gebruiken met eerdervernoemde redenen.

-TheMightySlayer <3

• July 20, 2020

Hey,Themightyslayer

ik heb de achterkand van dat scheermes gecontroleerd op scherpe dingen en andere dingen die niet fijn zijn. Daarna heb ik hem goed afgespoeld

maar ik zou sws eerst beginnen met een vinger

MVG annoniemejongen