Vraag

Anonieme site voor tieners.


  • Anonymous
  • 0 reacties
Bestaat er een site waar je kunt chatten met mensen terwijl je anoniem blijft? Weet iemand dit?
Ik hoor het graag.
Lees btw ook ff mijn andere topic voor een andere onderwerp?

Dit topic is gesloten

11 reacties

Deze site is anoniem. Kindertelefoon forum
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

hetgeen waarnaar je zoekt. Alhoewel het grotendeels om ‘cammen’ draait, kun je deze ook uitzetten. Of je kiest de optie waarbij je alleen chat.
Je kunt hier 24 uur per dag gebruik van maken, maar je zult dan wel in het Engels moeten chatten.
Is er ook een site waar je geil kunt chatten met fotos?
@Daan,

je kunt op de openingspagina gewoon een taal kiezen onder "Start chatting" Beetje rechtsonder op de pagina

Groetjes,
M&M's
Reputatie 3
Badge +8
Ahh, weer wat geleerd, thanks. Zal wel komen doordat ik al jaren niet meer die site bezocht hebt of is dit altijd al mogelijk geweest?

De laatste bijzin kun je dus als niet toegevoegd beschouwen 🙂.
@Daan,

ik heb niet anders geweten, dus das iig een jaar of 3 geleden, toen ik voor het eerst met een ouder vriendje erop gekeken heb. Nederlands staat gelijk helemaal links boven in de lijst, dus niet bij de N in het alfabet met andere talen. Ik zou sws VPN gebruiken als je op die site gaat.

Ik ging soms expres op Duits, Frans, Engels en Portugees om de taal een beetje te leren, maar ja, dan leer je alleen alle vieze woorden. Wel lachen. Ik heb nooit echt veel webcam gedaan, wel een beetje. Ze hebben de naam weggehaald in je reactie zag ik, terwijl die overal in allerlei andere topics wel nog genoemd mag worden, beetje vreemd, maar ok, het is nu zeker wel een anonieme site, dus klopt het wel met dit topic :)

Groetjes,
M&M's
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik zie nu ook dat hij verwijderd is. Terwijl hij in andere topics en zelfs in titels staat. Het zal er wel mee te maken hebben dat ik de website aanprijs en dat is dan weer wel verboden. Het maakt ook niet zoveel uit. De TS heeft hem toch al gezien.

Ik heb er jaren terug een aantal keer op gezeten. Altijd wel met webcam eigenlijk, niemand kende ons toch. Ging er altijd met vrienden op, het was inderdaad ‘wel lachen’.
"Is er ook een site waar je geil kunt chatten met fotos?"
HMMMMMMM.....

Dat is sterk af te raden.
Mocht je dat nog willen doen, dan raad ik jou aan om eerst de topics te lezen waarin dat fout is gegaan.
(Hint: het zijn er te veel)
Je kan op kick or stick
Dat is een nederlandse site en je kan ook foto's sturen

Er zijn sites waar je anoniem kunt chatten. Maar vaak wordt er ook gebeld via een 0906-nummer om dan toegang te krijgen tot een  “sex”site. Zo lang je belt heb je toegang om te chatten.  Maar pas wel op want dat kan je behoorlijk wat geld kosten. Het enige is dat je op de factuur wel ziet dat je zo'n nummer hebt gebeld. De vraag is of je dat wilt want als je ouder je factuur checken dan gaan ze toch vragen stellen. Als je zo anoniem wilt blijven dat je zelfs dat niet wilt dan kan je zo'n 0906-nummer bellen via anoniembellen.nl. Dan bel je via een omweg (een lokaal nummer) naar zo'n 0906-nummer en blijf je volledig anoniem.

Badge

Kick or stick bestaat niet meer