Skip to main content
Vraag

anime en seks

• September 22, 2025
  • 3 reacties
  • 238 Bekeken

Hoi ik merk dat vaak bij anime meisjes mooi zijn en dat me piemel stijf word is dat normaal?

3 reacties

• September 23, 2025

@Davianvanlint  dat is heel normaal dat hebben heel veel jongens ik ook.  En ook in de zomervakantie op de camping maar dan zie ik ze helemaal bloot en als ik dan geen handdoek bij me heb ofz ja….

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 23, 2025

Heel normaal.  Het is ook wel de bedoeling van sommige anime dat je er opgewonden van wordt, denk ik.

Puberjongens krijgen toch van alles een stijve, of niet?  Ik zag mijn broertje laatst naar 2 parende hondjes kijken en hij scheurde bijna uit zijn broek.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 23, 2025

Hey, niet raar hoor, dat hoort bij het lijf en het ontwikkelen enzo.  Haha ​@Diana  nou overal van..... Dat valt nog wel mee hoor ;) maar het gevoel is idd wel vaak en sterk in je lijf aanwezig. Af en toe werd ikzelf er ook wel gek van zeg maar. Soms is dat zelfs wel vervelend vind ik. Zeker het eerste jaar nadat "alles werkte" zeg maar staat je lijf af en toe op de kop van dat gevoel. En ja dan komt een erectie ook heel snel.  Dan hoef je maar aan iets te denken dat ermee te maken heeft en het is weer raak (of mis xD). Of zelfs helemaal niet iets "seksueels". Ook schaamte of schrik ofzo. Gelukkig merkten andere mensen er nooit wat van dat zou ik niet willen. Dankzij wat adviezen van oudere jongens, ook op het forum, kon ik er beter mee dealen. En nu merk ik wel dat het beheerster wordt.  Ik denk dat iedereen er weer op een andere manier mee dealt. Het hoort er bij blijkbaar 🤭. Maar een erectie krijgen van anime meisjes is vrij onschuldig en niet raar iig vind ik ook. 

Liefs, Tover xxx