Skip to main content
Vraag

andere manieren dan aftrekken, en minder snel een stijve krijgen

• June 3, 2026
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey allemaal, ik ben 14 jaar en ik trek eigenlijk elkedag af maar weten jullie nog andere dingen omklaar tekomen, en hoe krijg je minder snel een stijve als je borsten ziet? Mijn piemel is trouwens 14 centimeter.

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 3, 2026

ik denk dat het beter is als je gewoon stopt en een vriendin kirjgt man dan gaat je  lust vanzelf weg want je leven kilinkt wel deprimerend

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 3, 2026

is je piemel 1 cm gekrompen, zie je vorige topic. zie je dan blote borsten of onder de kleding waar je zo snel een stijve van krijgt. zie je ze dan in het echt of in een film of plaatje of foto? probeer een vriendje of vriendinnetje te zoeken die je kan helpen om met je piemel te spelen en probeer minder naar borsten te kijken, richt je vizier op iets anders.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 3, 2026

Lejay2 t is niet alsof ik verslaafd ben ofzo  ik ga gewoon naar school ik haal goede cijfers ik sport veel ik werk veel en savonds trek ik meestal 1x af ofzo volgens mij is dat een normaal leven en geen depressief leven

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 3, 2026

@Floris_031  Dat is wel verslaafd man de enige keer dat ik afttek is met mijn vriendin