Vraag

andere dingen proberen ?

  • 9 May 2021
  • 7 reacties
  • 532 Bekeken

Badge

Hallo ik heb een vraag voor de jongens! 
mij ben een jongen van nu bijna 15 jaar oud, ik ben eigenlijk wel bijna de helden dag geil en wil vaak rukken ( volgens mij is dat best normaal voor een jongen?) alleen het rukken gat een beetje vervelen dus zocht ik op internet hoe je je seksleven opwindender kan maken.  Het blijkt dus dat veel jongens een dildo kopen (terwijl ze niet gay zijn) om die in hun kont te stoppen zodat het hun G-spot raakt, en dat het je dan opwindender maakt. 
 

mijn vraag is dus is het normaal om een dildo te kopen als je niet gay bent en toch een lekker gevoel wilt ??

alvast bedankt voor jullie antwoorden. 
groetjes Guus08. 


7 reacties

Hoii,

Het is zeker normaal om een dildo te kopen als je jongen bent, maar niet gay. Een dildo is echt niet alleen voor gay mensen.

En sowieso als jij het wil, doe het dan gewoon. Dan hoef je je niks aan te trekken van wat anderen vinden of van wat op internet staat. Iedereen heeft andere behoeften en jij bent jij. Je mag doen wat jij wilt en wat voor jou prettig is

Groetjes,
Simply Me

 

Badge

@Simply Me 
Dankjewel voor je mening. Hier heb je me echt heel erg mee geholpen dankje. 

groetjes  Guus08. 

Reputatie 4
Badge +2

Hey Guus

Ik ben ook een hetero jongen en ik herken je gevoel wel van ‘iets nieuws willen’. 

Ik zelf heb nooit een dildo gehad of iets dergelijks maar het is in principe niet vreemd om voor hetero mannen iets in hun kont te doen omdat dat voor sommige lekker voelt. Dat kan een vinger zijn maar ook een dildo dus.

Ik raad je aan om eerst met je vinger te experimenteren zodat je kan aanvoelen welke grote bij jou het fijnst zou zijn. Een te grote dildo heb je namelijk niks aan en zeker omdat je nog relatief jong bent moet je uitkijken met volwassen grote speelgoed.

Maar zoals Simply Me al zij niks van andermans meningen aantrekken maar ik zou het niet perse op school ofzo trots gaan vertellen maar als je wilt kan je het wel met goede vrienden bespreken ofzo.

Maar op je vraag is het gay? Nee.

 

Groetjes!

Badge

Hey Guus

Ik ben ook een hetero jongen en ik herken je gevoel wel van ‘iets nieuws willen’. 

Ik zelf heb nooit een dildo gehad of iets dergelijks maar het is in principe niet vreemd om voor hetero mannen iets in hun kont te doen omdat dat voor sommige lekker voelt. Dat kan een vinger zijn maar ook een dildo dus.

Ik raad je aan om eerst met je vinger te experimenteren zodat je kan aanvoelen welke grote bij jou het fijnst zou zijn. Een te grote dildo heb je namelijk niks aan en zeker omdat je nog relatief jong bent moet je uitkijken met volwassen grote speelgoed.

Maar zoals Simply Me al zij niks van andermans meningen aantrekken maar ik zou het niet perse op school ofzo trots gaan vertellen maar als je wilt kan je het wel met goede vrienden bespreken ofzo.

Maar op je vraag is het gay? Nee.

 

Groetjes!

Bedankt voor dit antwoord ik heb hier heel veel aan ik ben er denk ik wel bijna zeker van dat ik een dildo ga bestelen om gewoon te experimenteren. 

met vriendelijke groet Guus08

Ik ben er ook nieuwschierig naar en ik heb ook al wat tips op mijn topics ontvangen over prostaat stimuleren. Misschien heb je daar wat aan

Badge

Ik ben er ook nieuwschierig naar en ik heb ook al wat tips op mijn topics ontvangen over prostaat stimuleren. Misschien heb je daar wat aan

Top dankjewel ik ga der direct naar kijken 

Hoi! 

 

Het is zeker niet gay om een dildo te kopen hoor, en al was het wel zo, niets van aantrekken. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Kijk wel uit met anaal masturberen: begin klein, en bouw langzaam op (ook in elke sessie), en zorg ervoor dat het goed glijden kan. Als dit stroef gaat, kan je zaken beschadigen. Maar als je gewoon van te voren dingen nazoekt op internet, komt het vast goed.

Reageer