Skip to main content

Hoii ik ben Emma en 16 jaar en heb nu 4 jaar een vriendje en we hebben al een sex gehad hij heeft het nu steeds over anale sex maar weet niet wat het is en als ik het opzoek snap ik het niet . Wilt iemand mij het even heel duidelijk en met details uitleggen en ook met stappen .

 

                      Alvast bedankt 

heel simpel. in plaats van dat de penis in de vagina van de vrouw gaat gaat de penis bij anale sex in de anus van de vrouw. pas hierbij wel op want soa’s versprijden snel via anale sex. gebruik dus altijd een condoom en veel glijmiddel. doe het voorzichtig en rustig aan zorg dat het voor jullie allebij fijn voelt anders stoppen. doe ook altijd een andere condoom om als je van vagina naar anus wisselt of andersom!


Het is hetzelfde als vaginale sex, maar dan gaat de penis niet in de vagina, maar in je kont

-het is vies

+je kan er niet zwanger van worden

flopflop13


O nu ik dit zo weet weet ik niet of ik dit nu wel graag wil dus ik hou het gewoon bij normale sex maar dankje voor je antwoord


Het kan wel heel lekker zijn, maar het is wennen. Ik vind het super lekker maar dan moet het wel geleidelijk gaan en met veel glijmiddel. In het begin dacht ik echt: ik dacht toch niet dat er een piemel in mijn bips gaat hoor!!! Maar uiteindelijk toch gedaan, heerlijk. De gedachte als je het nooit gedaan hebt is apart en misschien vies maar het is het waard..


Je moet niet verwachten dat het gelijk lukt. Het is even oefen en dat ben je verkocht of je weet dat het niets is voor je. Belangrijk is om het rustig te proberen!


Reageer