Anale sex

  • 26 February 2016
  • 11 reacties
  • 3326 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 16 en vraag me af hoe anale sex is zowel iemand nemen als genomen worden kan iemand me het een beetje beschrijven zowel jongens als meisjes alles mag

11 reacties

Hoi, anale seks is dat een jongen met zijn penis in de anus van het meisje gaat, maar er zijn echt weinig mensen echt fan van.
@goudlokjenina1 hij snapt wel wat anale sex inhoud, maar hij wil weten hoe het voelt.

ik weet niet hoe het voelt.



-PAboy
1 gebruik een condoom,
als de darm scheurt heb je bloedcontact en kun je SOA's krijgen.
Ik weet niet hoe het is.
Misschien gewoon als heel lang poepen.
Anale seks kan pijnlijk zijn maar kan ook lekker zijn maar gebruik wel en condoom tenzij je zeker weet dat jij en je seks partner geen soa,s heefts
Het is net een tak in een pindakaaspit steken. Voor iedereen anders, heb het laatst voor het eerst geprobeerd met m vriend.
Voor hem voelde het wel fijn, maar niet fijner dan ''gewone'' seks. Voor mij voelde het heel apart. Als hij erin ging (langzaam!!) voelde het ergens wel fijn, maar als hij terugtrok voelde het een beetje alsof je je behoefte aan het doen was 😉. Toen hij sneller ging vond ik het echt een rotgevoel (met veel pijn). Vond het dus akelig, maar Dit is wat ik nooit meer zou doen bij een sekspartij. Maar iedereen heeft zijn of haar mening.
Ik heb er ervaring mee. Wat belangrijk is is dat je een condoom gebruikt met HEEL veel glijmiddel. Toen mijn vriend dit bij me probeerde de eerste keer was ik zo gespannen dat het pijn zou gaan doen. de gouden tip: zo lang jij je ontspant doet je kringspier dat ook en is het echt super fijn!
ervaring is wel dat het wisselend kan zijn. Sommige momenten wil het wel maar voelt het voor mij niet zo fijn terwijl het een andere keer juist weer heel lekker is. Als je het eenmaal echt wilt, probeer het dan vaker. oefening baart kunst
Reputatie 1
Badge

Ik ben een jongen van 15 jaar en heb mijn buurjongen van 18 weten zo ver gekregen dat hij me anaal nam. Ik wist echt niet wat me overkwam, was net op zijn stijve tot in de mijne kwam, en ineens werd ik gelijk een meisje klaar geneukt. Ik gilde het uit van genot zo zalig  raakte zowat van de kaart. Ben bang dat ik het niet meer kan laten.

Kan heel lekker zijn.ligt eraan hoe geil je bent 

Laat ik ook maar mijn ervaring erbij schrijven. (Niet het leukste maar ik zeg het gewoon)

ik had laatst voor het eerst anale seks geprobeerd met mn vriend, maar dat ging wat anders dan we hadden gehoopt. Hij stak hem erin en het deed heel erg veel pijn voor mij, daarna deed hij hem er bijna meteen uit(omdat k pijn had) daarna trilde ik heel erg en knipperde raar met mn ogen, ik werd duizelig, begon zwart te zijn. En toen viel ik flauw, allemaal dingen kwamen met lichtflitsen voorbij mn gedachten en toen was ik na 3sec weer bij en suisden mn oren heel hard en moest ik huilen.

 

niet leuk dus, dit was ook de eerste en laatste keer dat we het gaan doen.

Hallo Anonymous :)

Het kan pijn doen als je niet genoeg glijmiddel gebruikt. Mij lijkt het tevens gewoon ranzig om mijn penis in een anus te proppen waar dus ook gewoon poep zit…

-Dr8gon99

Ik ben nu 14 en een paar jaar geleden hebben ik en een vriend het bij elkaar geprobeerd maar beiden kregen we hem er niet in. We wisten niet dat het glad gemaakt moest worden met wat spuug ofzo. 

Reageer