Skip to main content
Vraag

Anaal vingeren jongens

• February 27, 2026
  • 4 reacties
  • 320 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo ik ben een jongen van 14. Ik ben gay en ik zou best eens willen voelen hoe het is om iets je kont te krijgen. Alleen weet ik niet hoe ik goed en pijnloos kan vingeren. En ik kan ook niet echt zomaar een dildo kopen ofz. Zijn er tips met andere voorwerpen of om goed te vingeren. Of moet ik het misschien gewoon überhaupt niet doen?

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 28, 2026

Hallo ik heb zelf soms wel is een buttplug of een trillende en stotende dildo in, ook vinger ik soms wel ik raad heel erg aan om glij middel te gebruiken omdat het anders pijn doet.

ik zou het zeker proberen want het is super geil en je komt 10x harder klaar

Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 28, 2026

Sowieso genoeg "glijmiddel" gebruiken. Dat kan echt glijmiddel zijn, of bijvoorbeeld vaseline of babyolie. Ik heb vroeger vanalles gebruikt. Handvat van schroevendraaier bijvoorbeeld, als het maar glad is en geen scherpe randjes heeft. Zorg er wel altijd voor dat er geen onderdelen los kunnen raken en vervolgens in je kont verdwijnen.. zorg dus ook dat je altijd genoeg grip houdt zodat het niet in je kont kan verdwijnen. Beste is uiteraard een buttplug kopen. Die hebben een brede voet juist om te voorkomen dat ze naar binnen schieten.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 28, 2026

Het woord vingeren is toch duidelijk genoeg: gebruik je vingers. En glijmiddel.

AnoniemAntwoord
Forum|alt.badge.img

Ik heb persoonlijk een slechtere ervaring met Vaseline… ik gebruik gewoon m’n speeksel en dan gewoon m’n vingers idd.