Vraag

anaal vingeren en zo

  • 8 December 2021
  • 3 reacties
  • 784 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi, ik ben een jongen van bijna 16.

Er zijn een aantal dingen waar ik mij dingen over af vroeg.

 

Ik vind het soort van fijn om dingen in mijn kont te stoppen. Het is niet echt fijn als een lekker gevoel, maar ik heb wel zin om er mee door te gaan.

Ook heb ik vaak dat als ik dit doe, dat ik dan stukjes poep voel.

 

Zijn deze dingen normaal, en kan ik ook iets doen om het fijner te laten voelen, of geen last meer te hebben van die restjes poep?


3 reacties

-Goed van te voren poepen

-Kijken als je het goed kan schoonmaken

Denk aan douchekop erop (en als mogelijk de rechte straal stand)

-Je G-spot zit er met een reden. Zo kan de man ook goed genieten van seks. Ik zie het alleen maar als een plus punt. Ook al kan het pijn doen of raar voelen wel heel erg geil en het voelt gewoon heel lekker/goed.

 

Probeer op te bouwen, eerst 1 vinger dan 2. En later misschien met voorwerpen waarmee het kan.

Probeer niet elke keer hetzelfde te doen. Andere grotes en niet altijd hetzelfde gebruiken of überhaupt iets anders dan je vingers.

Zo houd je het spannend

Reputatie 1
Badge +1

Het voelt niet perse lekker, maar ik wordt er wel opgewonden van

-Je G-spot zit er met een reden. Zo kan de man ook goed genieten van seks. Ik zie het alleen maar als een plus punt. Ook al kan het pijn doen of raar voelen wel heel erg geil en het voelt gewoon heel lekker/goed.

Er wordt idd wel eens gesproken over de mannelijke G-spot ook de de P-spot. Dit is de prostaat. Het klopt dat deze gevoelig is en voor genot kan zorgen tijdens penetratie maar dat is niet zijn functie in tegenstelling tot de clitoris. De functie van de prostaat is het produceren van het zaadvocht waarin de spermacellen getransporteerd worden. 

 

Als penetratie pijn doet, is het vaak niet verstandig om door te gaan. Pijn heeft een functie, namelijk jou vertellen dat je iets beschadigd. Als je in het rectum een wondje maakt, kan dat lelijke infecties teweegbrengen. Het is daarom ook verstandig om glijdmiddel te gebruiken en te voorkomen dat je pijn ervaart.

Probeer op te bouwen, eerst 1 vinger dan 2. En later misschien met voorwerpen waarmee het kan.

Probeer niet elke keer hetzelfde te doen. Andere grotes en niet altijd hetzelfde gebruiken of überhaupt iets anders dan je vingers.

Ook is het niet heel verstandig om voorwerpen in te brengen die hier niet voor bedoelt zijn. Naast dat deze voorwerpen makkelijk een wondje veroorzaken kunnen deze ook naar binnen schieten. Daar zit volgens mij niemand op te wachten. Zie je jezelf al zitten op de eerste hulp :sweat_smile:

Laat het dus maar bij vingers of speciaal daarvoor ontworpen sekstoys. Toys voor anale penetratie hebben altijd een ‘stop’ aan het einde zodat deze niet naar binnen schiet. Let daarop als je er eentje aanschaft.

 

 

Als je geen ontlasting tegen wilt komen, moet je inderdaad van te voren even goed naar de wc gaan. Ook is het een optie om anaal te spoelen, ook wel bekend als een anale douche of een enema/klysma. Hiermee kun je water inbrengen in de endeldarm, zodat je dit er gemakkelijk uit kan poepen. Dit heeft echter ook nadelen. De verstoort hiermee namelijk de natuurlijk darmflora. Er wordt daarom geadviseerd om dit niet vaker te doen dan twee keer per maand.

 

Spoel niet te vaak, niet vaker dan 2 keer per maand. Anders verstoor je de darmflora en verhoog je de kans op infecties. De goede bacteriën zijn nodig voor een goed werkende spijsvertering en immuunsysteem.

Bron: Soaaids.nl

 

Ik hoop dat je vragen hiermee beantwoord zijn.

Reageer