Vraag

Anaal vibrator

  • 17 March 2019
  • 10 reacties
  • 1379 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
En paar maanden geleden was ik een week alleen thuis, mijn ouders waren op vakantie en mijn broer en zus waren die week ook niet thuis. Het leek mij erg spannend om eens een anaal vibrator te gebruiken dus heb ik die toen gekocht, ik vond het erg lekker en heb de vibrator toen ook veel gebruikt.
Toen mijn ouders weer terug kwamen heb ik de anaal vibrator weg gedaan omdat ik bang was dat iemand hem thuis zou vinden.
Omdat ik het zo fijn vond om de anaal vibrator te gebruiken wil ik er eigenlijk weer een kopen, alleen weet ik niet waar ik de vibrator goed kan verstoppen.
Weten jullie een goede verstopplek voor een anaal vibrator?

10 reacties

Hey, Martijn,

Misschien heb je een bureau met een laatje die op slot kan, daar kun je dan je vibrator verstoppen. Of heb je een kluisje? Daar kun je het ook verstoppen. Ik denk dat je ouders het niet erg vinden, maar ik snap dat je zulke dingen wil verstoppen.

Groetjes,
Geen_Naam
Ik heb helaas geen bureau op mijn kamer, en wij hebben geen kluis thuis die ik kan gebruiken
je Kunt hem het best in je kont stoppen het heet namelijk een anaal vibrator anaal =kont
AliB Jij bent zeker de leukste thuis?
As je dan toch niks zinnigs kan zeggen blijf dan gewoon weg van dit form
Ik heb helaas geen bureau op mijn kamer, en wij hebben geen kluis thuis die ik kan gebruiken
Heb je misschien een kast thuis? Dan kun je ook gelijk uit de kast komen...

Ja, ik ben ook de leukste thuis. Flauw grapje natuurlijk, maar misschien heb je een kast? Anders kun je hem misschien onder je bed verstoppen, als je moeder daar niet stofzuigt tenminste. Heb je toevallig een plek waar je je schoolboeken opslaat? Ik weet het ook niet, hoor. Jij weet het best hoe je huis eruit ziet en waar de beste verstop plaatsen zijn. Anders doe je alsof je verstoppertje speelt en dan kijk je wat de beste verstop plek is. Dat is dan de beste plek, in jouw huis, om jouw vibrator te verstoppen.
Als ik mij niet vergis verkopen enkele sites containers waarin je ze kunt opbergen.
Dit is het enige waar ik zo snel aan kon denken, maar dat is misschien niet jouw stijl.
Er zit een slot op, dus dat is in ieder geval goed.
Daarnaast zou je het eventueel het in een doos kunnen doen van een ander product, waar niemand van op zou kijken.
Zorg dan wel dat je het juist opslaat, zodat je zo lang mogelijk van het ding kan genieten.
Reputatie 1
Badge +1
Bureau laatjes, onder je bed, nachtkastje, onder je kleren
Als je een computer (pc) hebt dan zou je hem daar ik kunnen doen

Ik heb helaas geen bureau op mijn kamer, en wij hebben geen kluis thuis die ik kan gebruikenHeb je misschien een kast thuis? Dan kun je ook gelijk uit de kast komen...

Ja, ik ben ook de leukste thuis. Flauw grapje natuurlijk, maar misschien heb je een kast? Anders kun je hem misschien onder je bed verstoppen, als je moeder daar niet stofzuigt tenminste. Heb je toevallig een plek waar je je schoolboeken opslaat? Ik weet het ook niet, hoor. Jij weet het best hoe je huis eruit ziet en waar de beste verstop plaatsen zijn. Anders doe je alsof je verstoppertje speelt en dan kijk je wat de beste verstop plek is. Dat is dan de beste plek, in jouw huis, om jouw vibrator te verstoppen.


Wat een stomme grap van me. Sorry hiervoor.

Ik denk als eerst aan een kast, zoals ik al zei, of een kluis, waar je bijvoorbeeld ook je geld instopt. Je kunt als je een kluis koopt, zeggen dat het voor geld is.

Groetjes,

Geen_Naam
Badge
@Geen_Naam

Wat een preutsheid en wel leven in 2019!!

Ik heb een kunstvagina en een kogelvibrator voor om je penis. Mijn vader heeft die voor me besteld online ik wees aan op het scherm wat ik wou. Ligt gewoon op mijn bureau of nachtkastje. Ik schaam me er niet voor ook niet voor de doosje met tissues.. 🙂

Reageer