Vraag

altijd opgewinden

  • 19 April 2021
  • 4 reacties
  • 264 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

goedendag allemaal,

ik ben een jongen van 15. ik heb een vraag aan de andere jongens hier. hebben jullie wel ooit gedacht om een fake pussy te kopen? zo ja, hoe kwam je op het idee en is het een goed alternatief om niet echt ontmaagd te worden? word het gezien als echt ontmaagding zodra je je lul erin stopt?

 

voor de meisjes heb ik ook wel een vraag. hebben jullie wel ooit gedacht om een dildo te kopen? <en de zelfde subvragen als bij de jongens>


4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Bij het aftrekken neuk je zo’n beetje je hand, en bij een pocket pussy is het zo’n beetje hetzelfde, ik vind dat je bent ontmaagd als je met een levend iemand geslachtsgemeenschap hebt gehad, dus ook geen oraal, mijn mening, en nee, ik heb er nooit over nagedacht om er een te kopen, wat tf moet ik met zo’n ding? Ik ben christelijk, ik hoef die troep niet in m’n huis...

Nee, dat lijkt me maar niks. Het zou een goed middel kunnen zijn vóór je ontmaagding om op te oefenen ofzo, maar verder zie ik het niet echt als een ontmaagding als je een pocket pussy (heb) gebruikt.

Ontmaagding is echt met een partner, bij voorkeur iemand waar je echt verliefd op bent, niet zomaar iemand. Het draait er niet om wie er het eerst ontmaagd is, althans dat vind ik.

Reputatie 4
Badge +3

Ik ben en meisje en ja zeker ik heb er eentje. ☺

Je bent alleen ontmaagd als je seks hebt met iemand nie een seksspeeltje

 

zelf hb ik een fleshlight gekocht en die is super fijn
In het begin was hij erg intens maar nu ik er gewend aan ben kan ik er wel even mee bezig zijn
Sowieso niet hetzelfde als seks maar het is een betere oefening daarvoor dan aftrekken

Als je vragen hebt zal ik ze ook wel beantwoorden, omdat ik niet denk dat veel mensen hier een fake pussy of fleshlight hebben 

Reageer