Skip to main content

Hey ik ben 15 jaar en altijd geil hebben jullie dat ook heb een stijven van 15 ongeveer maar ik hen de hele dag geil en daarom heb ik een paar vragen daarom deze korte vragenlijst 

 

1 geslacht 

2 leeftijd 

3 cupmaat 

4 ben je ook altijd geil 

5 hoe groot is je lul 

6 ben je maagd

7 heb je nog vragen 

 

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 3 (Plaats op het forum geen persoonsgegevens).

1 geslacht  man

2 leeftijd  16

3 cupmaat 

4 ben je ook altijd geil nu niet meer zoveel maar voorheen wel

5 hoe groot is je lul 16+-stijf

6 ben je maagd yes

7 heb je nog vragen  nee hoor

het is normaal dat je veel geil bent in de pubertijd. In de pubertijd maak je veel hormonen aan waardoor je sneller geil word, net als bij iedereen word dit vanzelf minder.


Hey ik ben 15 jaar en altijd geil hebben jullie dat ook heb een stijven van 15 ongeveer maar ik hen de hele dag geil en daarom heb ik een paar vragen daarom deze korte vragenlijst 

 

1 geslacht  man / jongen

2 leeftijd 15

3 cupmaat 

4 ben je ook altijd geil  niet altijd, wel in de avond / als ik in mijn bed lig

5 hoe groot is je lul stijf ong 15 cm en slap ong 10

6 ben je maagd ja

7 heb je nog vragen nope

 

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 3 (Plaats op het forum geen persoonsgegevens).

 


1 geslacht? Jongen 

2 leeftijd? 12

3 cupmaat 

4 ben je ook altijd geil? Als het lekker warm weer is meer dan met koeler weer

5 hoe groot is je lul? Slap 7,5 stijf 9

6 ben je maagd? Nee

7 heb je nog vragen? Zie antwoord  anoniem 1515


Hey ik ben 15 jaar en altijd geil hebben jullie dat ook heb een stijven van 15 ongeveer maar ik hen de hele dag geil en daarom heb ik een paar vragen daarom deze korte vragenlijst 

 

1 geslacht jongen

2 leeftijd 16

3 cupmaat -

4 ben je ook altijd geil jazeker

5 hoe groot is je lul ong 16cm stijf

6 ben je maagd nee

7 heb je nog vragen ben wel benieuwd naar jou antwoorden op deze vragen.

 

 

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 3 (Plaats op het forum geen persoonsgegevens).

 


Hey ik ben 15 jaar en altijd geil hebben jullie dat ook heb een stijven van 15 ongeveer maar ik hen de hele dag geil en daarom heb ik een paar vragen daarom deze korte vragenlijst 

 

1 geslacht  jongen

2 leeftijd  13

3 cupmaat /

4 ben je ook altijd geil  ja sinds de puberteit echt vaak

5 hoe groot is je lul  slap 14,5cm en stijf 16,5cm 

6 ben je maagd ja

7 heb je nog vragen  /

 

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 3 (Plaats op het forum geen persoonsgegevens).

 


Reageer