Vraag

Altijd geil

  • 28 April 2019
  • 2 reacties
  • 499 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi ik ben een jongen van 14 en ik ben echt altijd geil trek mezelf ook een paar keer per dag af maar wil dat niet meer zovaak doen hebben jullie ideeën wat ik kan doen als ik geil ben zodat ik niet heletijd alleen maar hoef af te trekken zoals zonder onderbroek in je broek ofzo. Please laat een bericht achter alvast bedankt

2 reacties

Hey!

Het is vrij normaal om tijdens de puberteit een vrij hoog libido te hebben.
Als jij er echter last van begint te krijgen is het niet meer zo gezond.
Misschien zou je kunnen proberen om wat vaker bezig te zijn met dingen zodat je eigenlijk minder tijd vrijhoudt om dit te doen?
Je zou eens op deze site kunnen klikken om meer tips te zien.

Groetjes
Lot
Hi ik ben een jongen van 14 en ik ben echt altijd geil trek mezelf ook een paar keer per dag af maar wil dat niet meer zovaak doen hebben jullie ideeën wat ik kan doen als ik geil ben zodat ik niet heletijd alleen maar hoef af te trekken zoals zonder onderbroek in je broek ofzo. Please laat een bericht achter alvast bedankt
Hey Bart het is waarschijnlijk een periode dat je dit hebt. Ik spreek uit ervaring ik ging alleen nog een stapje verder maar dat buiten wegen. Maar aftrekken en geil zijn moeten niet je leven belemmeren. Ik had het ook heel erg ik ben veel dingen gaan doen zoals wandelen (klinkt was heel saai maarja). Leer nee zeggen tegen de drang het is vast erg lastig maar het helpt! ik hoop dat ik je hierbij een beetje geholpen heb!

Reageer