Vraag

Als jongen maandverband

  • 25 December 2021
  • 7 reacties
  • 832 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

 

Graag zou ik reacties van veel jongens willen maar ook een paar meiden

Ik ben zelf een jongen van 16 ik heb eigenlijk al vanaf m'n 13de maandverband in m'n onderbroek. Eerst had ik het echt nodig vanwege laat zindelijkheid. Eigenlijk kan ik al vanaf m'n 15de gewoon zonder maandverband in m'n onderbroek maar ik ben er zo aan gewend dat ik het heel fijn vind. Soms doe ik toch geen maandverband in m'n onderbroek vooral als ik een joggingsbroek aan heb of mijn voetbalbroekje. Voor mijn gevoel valt het daarin op voor andere dat ik iets in mijn onderbroek heb. Maar juist waneer ik dus geen maandverband in doe merk ik dat ik heel snel een stijve piemel krijg dat de hele dag door op verschillende momenten. Maar met maandverband in helemaal niet. De jongens kunnen zich denk wel voorstellen dat in sommige voetbalbroekjes/gymbroekjes het opvalt dat je piemel naar voren komt. Soms schaam ik me daar wel voor. Maar ik wil wel vaker zonder maandverband gaan lopen. Bij deze jongens en meiden wat vinden jullie ervan dat ik überhaupt maandverband draag terwijl het niet meer nodig is. En jongens wat is jullie ervaring kwa een stijve piemel in je broek op een ongemakkelijk moment. Is het te verbergen of hoef ik me er niet voor te schamen? Ik hoop snel op antwoorden/ervaringen

Groetjes stillegenieter


7 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hey ik vind het niet raar hoor ik zou miss johhingbroeken kopen en dan in die broeken oefenen om zonder maansdverband te lopen en miss kan je die in de winter dragen bij voetbal?

Nog een jongen of meisje met tips/ervaringen? 

Badge

Heehee! 

Het is zeker niet raar!je hoeft je nergens voor te schamen want ik ken toevallig meer jongens die maandverband dragen! Zelf ben ik een meid van 15 en vind ik het absoluut niet raar! X

Ik ben een jongen van 17 en ik draag niks in mijn onderbroek.

Ik zorg ervoor dat ik masturbeer als ik geil ben. Dit zorgt ervoor dat niet al je geilheid ophoopt en eruit komt als je een leuk meisje ziet.

En als het wel gebeurt ga even zitten met je benen over elkaar laat hem slap worden en probeer de veroorzaker te ontwijken!

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

-onnodige quotes verwijderd-

Uuhhmmm haha ik val op jongens...... Dus ik krijg het eerder van leuke jongens. Voor de rest ben ik nu ook minder maandverband aan het dragen heb wel nog een paar dagen gehad dat ik op hele ongemakkelijke momenten een stijve kreeg maar het is wel wennen om nu gewoon niets in m'n onderbroek te hebben ik heb nu m'n joggingsbroek aan en het voelt zo leeg alsof er veel ruimte binnenin m'n broek zit vooral op momenten dat ik ergens zit maar ook appart voor mij om te denken dat veel jongens niets in hun onderbroek heeft.

Groetjes stillegenieter 

Badge

Ja beetje raar ja

Ja beetje raar ja

Zou je dan willen uitleggen wat je raar vind? 

Groetjes stillegenieter 

Reageer