Skip to main content

Hallo allemaal,

ik heb iets vervelends meegemaakt en ik hoop dat jullie me er bij kunnen helpen, Laat ik beginnen met iets over mezelf te vertellen. Ik ben een meisje van 14 en doe mavo, Ik ben best onschuldig. ik weet dat dat heel stom klinkt maar daar bedoel ik mee dat ik nooit een vriendje heb gehad of iets heb gedaan met een jongen of meisje. Ik ben best wel gevoelig en vind het dan ook heel vervelend als mensen dingen zeggen over mijn niveau omdat ik er heel onzeker van word. Ik vind het ook heel erg lastig om voor mezelf op te komen als mensen vervelende dingen over me zeggen, maar genoeg over mij. Dit verhaal gaat over een jongen, (ik ken hem al sinds de peuterspeelzaal). Maar we zijn nooit echt vrienden geweest. Ik heb ook een keer gevochten met zijn beste vriend dus dat is waarschijnlijk een van de vele redenen dat hij mij niet aardig vind. Er is een dick pic gelekt van hem door de hele school en ik weet niet zo goed hoe ik ermee om moet gaan. Het ging als volgt (hij zit in de eerste en ik in de tweede en hij is 15) hij vroeg een een meisje uit de derde voor een nude zij zei oké en stuurde eentje van het internet wel een beetje kinderachtig natuurlijk. En hij stuurde die van hem met zijn gezicht en zijn je weet wel erop. Mensen doen alsnog normaal tegen hem en hij word niet gepest ofzo maar het is gewoon heel erg lastig om elke keer als ik hem zie aan die dick pic te denken. Btw we zijn geen vrienden dus hij haat me nog steeds heel erg en ik hem ook maar zoiets wens ik niet eens mijn ergste vijand toe (praten is echt geen optie). Hebben jullie tips voor mij?

XXX- uhohstinky

Hoi,

Misschien kun je er met je ouders over praten? Anders kun je je mentor vragen of hij/zij een oplossing weet. Met de tijd kun je het misschien makkelijker vergeten. Mij is ook ooit zoiets (soort van) overkomen. Nu heb ik er nog maar heel soms last van als iemand er weer over begint of als ik een naam hoor die (bijna) hetzelfde is. Ik heb er ook over gepraat met iemand en het heeft me best goed geholpen. De rest ging toen vanzelf.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

xxAlice

Thanks Alice ik ga er direct met mijn mentor over praten zodra al dat Corona gebeuren over is want ik ga niet naar school. Mijn school gaat pas weer open in april. Ik heb vaak ruzie met mijn ouders

Je kunt misschien ook je mentor mailen dat je een afspraak wilt om ergens over te praten. Dan weet je mentor dat je komt en hoeft het niet snel na een les of tijdens je mentorles.

xxAlice

Reageer