Ik ben een femboy en ik draag rokjes crop tops enzo alleen nu draag ik nog gwn boxers onder me rokje of broekje maar ik wil graag string dragen maar kan ik gwn als jongen een string aan naar school en tijdens gym want een string bedekt me dick niet heel goed dus hoe doe ik dit
Hey, ik draag ook rokjes nu en dan en je kunt dan een Brazilian kiezen. Dat is een beetje string maar iets breder aan voor en achterkant maar op de heup hetzelfde als een string en voelt ook hetzelfde om te dragen, prima geschikt onder een rokje vind ik. Liefs Tover xxx
Zolang niemand je dick kan zien is t opzich oke maar ik zou als je met gym aan het omkleden bent toxh maar wel een boxer aandoen aangezien je met een string dus wel je dick kan zien en niet iedereen dit waarschijnlijk prettig vindt
Maar kan ik die ook aan tijdens de gym want je ziet me dick daar toch wel een beetje door heen
Hey, ik draag ook rokjes nu en dan en je kunt dan een Brazilian kiezen. Dat is een beetje string maar iets breder aan voor en achterkant maar op de heup hetzelfde als een string en voelt ook hetzelfde om te dragen, prima geschikt onder een rokje vind ik. Liefs Tover xxx
Zolang niemand je dick kan zien is t opzich oke maar ik zou als je met gym aan het omkleden bent toxh maar wel een boxer aandoen aangezien je met een string dus wel je dick kan zien en niet iedereen dit waarschijnlijk prettig vindt
Maar ik vind boxers eig helemaal niet lekker zitten en ik vind het opzich niet erg als ze hem een beetje zien
heel eerlijk ik zou gewoon dragen wat je wilt maar zou voor de zekerheid wel gewoon tijden gym en sport activiteiten gewoon normale kleding dragen
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.